ik moet er aan geloven :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Thea23, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    jaja ik zou er nu toch aan moeten geloven.
    aangezien mijn man nu eindelijk begrijpt dat ik zwanger ben en hij eindelijk ermee bezig is en HOE.
    1* mag niet meer roken heeft al het rokers waar mee naar zn werk genomen kwam ik vanochtend achter !
    2* hij heeft alle dingen die opstonden in de koelkast weggegooid ( serieus ALLES zelfs dingen die net open zijn.
    3* heeft de cola in huis weggegooid want ik mag nu geen cola meer drinken*zucht*
    4*heeft mn pin pas mee genomen zodat ik ook geen peuken kan kopen

WHAAAAA ik verlang naar een
    PEUK!!!

echt snap niet waarom die dat jjuist vandaag doet een dag vol zenuwen en stress want vanavond naar de vk en ik ben zooooooo bang .. en nu ben ik nog extra aan het stressen omdat ik nie een ken roken *GGGRRRR*

ach mischien houden we het niet roken wel vol zou alleen maar mooi zijn toch

2. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Wat een verstandige man heb jij! Roken is erg slecht meid ;)...Ik ben ook gestopt en is echt het beste voor je!!

De rest is misschien beetje overdreven hahaha!

Ik zou wel beetje kwaad zijn!!

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    nou heel goed van hem!
    weg met die peuken niet goed voor kleintje :D

sterkte vandaag ;)

4. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Applaus voor je man!:D

5. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    applaus voor man! Hij staat achter je!

(ok de rest is misschien een tikkie overdreven en zou ik ook enigzins irritant vinden!)

6. Dana

Dana Niet meer actief

Goed van je man dat hij zo achter jou en jullie kindje staat, ik ben echt anti-rook en moest in eerste instantie lachen om zijn actie, maar de manier waarop je man dit doet is wel een beetje overdreven, kom op, je bent volwassen! Hij behandeld je nu als een klein kind.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Applausje voor je man wat betreft het roken. De rest is tikkeltje overdreven

8. meerie

meerie Actief lid

30 apr 2011
    391
    0
    0
    Heel goed! Roken is echt ontzettend slecht voor je kindje...je wilt toch niet op je geweten hebben dat je kindje straks iets er aan overhoud omdat jij zonodig een peuk moest...

9. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Hahaha, wat een lieve (en licht overdreven ;)) man heb jij! Dat wordt/is vast een goede papa :)
    De openstaande dingen in de koelkast weggooien is natuurlijk wat overdreven, maar daar komt hij ook nog wel achter. En een glaasje cola zo nu en dan mag best, zolang je het maar met mate drinkt. Maar die sigaretten, dat is heel verstandig van hem! Daar kun je een ongeboren baby het zo moeilijk mee maken, qua groei, placenta, kans op afwijkingen, etc. Stoppen met roken is heel moeilijk, maar als je man je daar zo actief in steunt zal het vast wat makkelijker gaan! Rookt hij zelf ook? Want dan is het misschien ook wel zo fair als hij ook stopt! Ook meeroken is niet goed voor de baby, en dan valt hij niet alleen jou lastig met zijn maatregelen, maar ook zichzelf :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

haha die mannen!
    En over dat roken......ja hij is wel verantwoordelijk .....want dat het slecht is weet je best!

11. Dana

Dana Niet meer actief

Dit vind ik wel een goede opmerking, hij mag dan in ieder geval nu niet meer in huis roken zodat jij niet meerookt anders heeft zijn actie niet zoveel zin.

12. Sokjes86

Sokjes86 Niet meer actief

Goed van m, stoppen met roken!

De rest idd beetje overdreven, maar je hebt ze er tussen :p

13. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Goed van je man, misschien kan ie ook meteen een potje foliumzuur halen? De koelkast leeg is inderdaad niet nodig, maar het kan geen kwaad om om de gezondheid van je kindje te gaan denken.

14. Merel1985

Merel1985 Actief lid

25 okt 2011
    103
    0
    0
    Heel goed van je man, ik snap ook echt niet dat je niet uit jezelf stopt....maargoed zo zijn er helaas meer

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Woehoe wat heb jij een verstandige man........ roken is zo slecht voor de kleine....

16. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik snap niet dat je niet uit jezelf stopt met roken! dat vind ik eigenlijk te gek voor woorden!

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

aaahww thea !!
    jij en ik waren volgens mij de enige november mamas die nog rookte haha
    ik rook soms nog .. toevallig vandaag dan niet haha dus ik ga met je mee doen !!
    maar je man is wel super lief hoor !!!
    beter zn man dan een man die zegt dat het em niet kan achelen haha

suc6 meis !! en straks lekker baR de vk laat je weten hoe t was?
    koesjoesss

18. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ow, als die van mij dat had gedaan, was ik echt enorm woest geworden! Roken deed ik dan gelukkig niet meer, maar blijf van m'n cola'tje af! :x:x:x

Maar nu dus ook echt van de peuk afblijven :) Beter voor jezelf, maar belangrijker: ook beter voor je kindje!

Succes!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Och wat erg nou, kan je nu niet meer roken. Dat is k*t !

De rest is inderdaad wel overdreven haha. Vooral als t net open is gemaakt.

20. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik ook eigenlijk niet!:(

Maar goed, afgezien daarvan leeft je man heel goed met je mee hoor. Lief.

Mijn man heeft sinds de positieve test voor mij de koffie, de cola light en de thee verboden. Omdat dat de kans op miskramen en vroeggeboortes kan vergroten. Nou gezien onze voorgeschiedenis kan het geen kwaad het zekere voor het onzekere te nemen..

Ik moest echt afkicken ik dronk elk uur wel een bak koffie.

Nu weet ik niet beter en heb allerlei soorten kruidentheetjes, heerlijk hoor.

Deel Deze Pagina