Familiepark Netl de Wildste Tuin Iemand hier wel eens geweest? Is het een aanrader, en voor welke leeftijden?
Aaarghh, waarom is dat nou niet bij ons in de buurt? Ik ken het niet, maar het ziet er superleuk uit! Als iemand zoiets (vooral dat modderbad is geweldig!!) weet in Noord-Brabant (of het goede deel van Gelderland, Utrecht, Limburg) hou ik me aanbevolen!
Ja, geweldig he, lijkt mij ook erg leuk. Mijn schoonouders wonen in die omgeving en daar zijn we binnenkort een weekendje, dus ik vroeg me af of het iets is, en hoe lang je daar ongeveer kunt doorbrengen. En of je als ouders nog ergens kan zitten, en tegelijk wat toezicht kunt houden.
Nou dat zal je tegenvallen. Tot 1 mei dit jaar was het nog gratis allemaal en nu vragen ze er 7,50 entreegeld voor per persoon. Dat is het absoluut niet waard.
Wij zijn er geweest toen het gratis was, het is erg leuk daar. Hadden ook mooi weer toen. Maar ik zou er echt nooit 7.50 pp voor betalen, dat vind ik het echt niet waard. Je kunt er leuk wandelen, en speel activiteiten voor de kinderen zoals een kabelbaan etc. Strandjes. Maar er voor betalen zou ik dus niet doen.
En je kunt idd in een restaurant zitten of op het terras en dan heb je uitzicht op een zand bult, speeltuin en het water