Wanneer boeken bij Ryanair

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Mythique, 2 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.789
    3.912
    113
    Ik hoor altijd mensen die voor vier tientjes retour vliegen naar allerlei bestemmingen in Europa met Ryanair. Nu hebben mijn man en ik het plan opgevat om een paar nachtjes samen naar Marrakech (niet helemaal Europa, misschien zit daar ook het probleem) te gaan en dus hou ik de Ryanair website nu een tijdje in de gaten maar die 40 euro tickets kan ik niet vinden! Wel voor enkele reis maar met bagage erbij zit je dan toch snel aan de 100 euro pp. Op zich prima maar als het voor minder kan...

We willen begin april gaan. Moet ik gewoon langer wachten met boeken? Ik dacht wel eens te hebben begrepen dat vijf maanden van te voren boeken goedkoper was dan last minute. Ik heb geen ervaring met Ryanair dus if anyone could enlighten me I would be very grateful :).

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Met losse vluchten geldt vaak wel: hoe eerder hoe goedkoper. Dit om sneller een vliegtuig vol te krijgen. (Dacht ik)

Marrakesh is wel heel leuk trouwens! Pb voor tips is welkom! Wij vlogen ook met Ryanair. Wel via Brussel, goedkoper naar zooooo’n reis ernaartoe met file enz! Achteraf had via NL beter geweest.

3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.568
    14.147
    113
    Vrouw
    Ik heb 2 jaar geleden voor €12,50 per enkele reis naar Spanje gevlogen met Ryanair.
    Dit boekte ik toen zo'n 4 weken van te voren met een of andere actie.
    Je moet dus wel ook erg flexibel zijn, normaal vlieg ik op vrijdagochtend en dat moest nu op donderdagmiddag voor die prijs. Terug op maandagmiddag ipv maandagavond. Daarnaast was dit vanaf Eindhoven ipv Schiphol of Rotterdam waar ik normaal van vlieg.
    Het leuke was dat de mensen naast mij bijna €250 hadden betaald voor de zelfde reis. :eek: