Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met de thema weekenden bij oosstappen. Nou ben ik zelf totaal geen fan van de ooststappen parken maar met het mooie weer dat voorspelt is en een zoon die dol is op brandweerman sam dacht ik dat het misschien wel leuk was voor een weekend
Mijn vriendin heeft een seizoensplaats op een van de parken en die zegt dat het erg leuk en best professioneel is, maar hoe en wat verder weet ik niet.
Zie omroep max dat vakantieprogramma.... Niks dan klachten en de grote baas is tot nu toe al 3 jaar op rij in het programma geweest ivm de slechte hygiene en organisatie...
Wij zijn vorig weekend bij het brandweerman Sam weekend geweest. Voor een prikkie in een stacaravan via vakantieveilingen. Eigen wc, douche. Stacaravan was netjes en schoon. Parasol had een gat, maar kregen meteen een nieuwe. de matras op het 2 persoonsbed was dun, dus daar hebben we de kussens van de bank onder gedaan. De bedden voor de kids, waren klein, dus voor volwassenen of pubers niet echt geschikt. Kids hebben het geweldig gehad. Was erg leuk met speciale brandweerman Sam VIP passen, foto tegen betaling, leuke voorstelling. Ook was er veel te spelen. Voor de prijs van vakantieveilingen (40,-) en de restkosten zoals reservering, toeristenbelasting en lakenpakket (50,-) waren wij voor 2 volwassenen en 2 kids, 90,- kwijt. Voor die prijs ga ik zo weer. Voor meer geld zou ik niet gaan. Wij waren trouwens in Lommel (belgie). Groot pluspunt was de campingwinkel, die was qua prijs goedkoper dan supermarkt in het dorp. Er zit wel een lidl in het dorp, die zal wel nog goedkoper zijn.