Het grappige is dat ik zelf jarenlang in de reiswereld heb gezeten en dat ik nu zelf advies nodig heb en waar kan je dat nou beter vragen dan hier, aan de experts... In september willen we een weekje op vakantie, we hebben niet bijzonder veel te besteden (door de koop van ons huis) maar we moeten echt even vliegen naar de zon! Wie oh wie heeft de gouden tip voor onze wensen: - Spanje of Portugal (Menorca, Mallorca mag ook) - 3 kamer appartement (dus 2 slaapkamers), geen hotel! - geschikt voor peutermeisje van 2 jaar en 10 maanden - niet al te rustig, we zijn alle drie dol op vertier - dichtbij strand en dorpje - zwembad, kinderbad en speeltuin - budget ongeveer 450 euro pp (op basis van logies) Ik weet uiteraard genoeg websites waar ik kan gaan zoeken maar tips welke voortkomen uit ervaringen zijn natuurlijk veel beter!
Ik vond vitors village erg leuk in Ferragudo (leuk plaatsje op wandelafstand). Ook het strand is aan te lopen (wel even lopen) als je dochter in de buggy gaat, er gaat ook een bus heen en weer volgens mij. Enige nadeel is relatief lange transfer. Op Mallorca is viva Mallorca erg goed bevallen, maar dat is wel een hotel. Al zaten wij in een appartement met tuintje (wel maar 1 slaapkamer) Ik vond de mogelijkheid om soms van het ontbijt gebruik te kunnen maken een luxe. Als je de tickets los boekt en het verblijf via de site van viva Mallorca is het best goed te betalen.