Hallo allemaal. Misschien kunnen jullie me helpen? Ik ben opzoek naar een leuk park voor een vakantie in september. Liefste max 1000 km van utrecht. Met een zwembad waar dochterlief het leuk heeft (3jr). En we willen iets bij het huisje/caravan wat luxe is voor ons. Nu waren we een tijdje bij een b&b met een prive zwembad en hebben we een b&b gezien met een jacussi in de tuin maar die zijn helaas vol, een lekker bubbelbad of sauna binnen zou ook top zijn. We zitten niet een een centerparcs vip huisje te denken daar zijn we een beetje klaar mee.. Kent iemand nog zo'n pareltje? Ik kan ze lastig vinden via google... Dank jullie wel!
Resort Arcen en dan de zwembadvilla echt een aanrader! Wellness zwembadvilla 8-pers - Boek nu op Resort Arcen!
https://www.chalet.nu/vakantiehuis/nederland/zeeland/jacuzzi/ Zeeland? Kan je naar het strand als het goed weer is.
Het zwembad van het park zelf? Dat is idd niet veel. Maar in de zwembadvilla heb je je eigen zwembad onderin het huis. En sauna jaccuzi sunshower.
Ahh top allemaal bedankt! Maar dat is allemaal nl dat had ik al een beetje gevonden. Had misschien duidelijker moeten wezen. Zoek het liefste iets in buitenland. 😊