Spanje, te heet in de zomer?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door sidmick, 29 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beukenhaag

    Beukenhaag Fanatiek lid

    17 mei 2020
    1.439
    1.611
    113
    Ja, ik ben ook even op zoover gaan kijken. Veel klachten over de accomodaties, maar daar hebben wij nooit gebruik van gemaakt. De camping heeft een veel prettigere sfeer dan valldaro, en prachtig sanitair. Wel kiezen voor het lager gelegen stuk aan de kant van de zee.
    Heb je ook al eens gekeken voor l'estartit/torroella de mar? El delphin verde of castell montgri. Of camping Cypsela (Pals).
     
  2. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    10 en 13 volgende zomer
     
    aapje79 vindt dit leuk.
  3. Kenzi

    Kenzi Actief lid

    22 mei 2014
    202
    29
    28
    NULL
    NULL
    Valldaro kan je ook niet echt lopen, tenzij je op dat uiterste puntje zit dan is het te doen. Wij gaan nu een aantal jaren naar Mas sant Josep, ook komend jaar weer. Hele ruime plekken voor een normale plek en veel bomen. Ik heb het wel snel koud en heb na 11 uur wel een vestje aan altijd.
     
    aapje79 vindt dit leuk.
  4. Kenzi

    Kenzi Actief lid

    22 mei 2014
    202
    29
    28
    NULL
    NULL
    Mas sant josep is trouwens minder massaal als Valdaro, kinderen van kennissen van ons zijn verdwaald op Valldaro. Nederlandse toeristen zitten vooral op het D gedeelte. Aan de andere kant zijn het allemaal Spanjaarden, net een Spaans dorp maar daar komen de kinderen niet.
     
  5. Zoe123

    Zoe123 VIP lid

    9 feb 2013
    11.425
    5.511
    113
    Vrouw
    Mee eens. Echt een top camping!
    Ik ben er geweest toen het spul alledrie nog onder de 10 was en zij vonden het geweldig. Ik ook trouwens.
    Fijn zwembad, leuke animatie. Kinderen konden lekker scharrelen rondom het huisje (autovrij).
    Maar nu ze wat ouder zijn zou ik niet snel terug gaan.
     
  6. sidmick

    sidmick VIP lid

    23 jun 2008
    17.225
    3.671
    113
    We zijn eruit, hebben geboekt op eurocamping in sant antonio de cologne
     

Deel Deze Pagina