Hoi dames. Gister op controle bij de gyn heb ik weer een inwendig onderzoek gehad, om te bepalen of ik inleidbaar ben. Vorige week tijdens het inwendig onderzoek zei de gyn dat het voorste gedeelte van de baarmoedermond wat opening had, maar had achterste gedeelte niet. Conclusie : nog niet inleidbaar. Gister dus weer een inwendig onderzoek gehad, bij een andere gyn, en nu kregen we te horen dat de baarmoedermond nog heel hoog zit. Met geen woord werd er nu gesproken over wel of geen opening van de baarmoedermond, zoals een week eerder wel het geval was. Kan de baarmoedermond nog naar beneden zakken, of hoe gaat zo iets in werking ?? Ben nu 38 weken en 4 dagen en kindje is volledig ingedaald. Ondanks dat zei de gyn dat het kindje hoog lag, en dat dat goed is. Maar ik dacht altijd dat het goed is als een kind laag ligt.
wat vreemd ze gingen toch kijken of je inleidbaar ben dan mag je toch op zijn minst verwachten dat ze hier een duidelijke uitspraak over doen wel of nog niet inleidbaar, moet je nu weer terugkomen na een paar dagen of week zo ja dan denk ik dat je nog niet inleidbaar ben, maar vind het niet zo netjes dat er niets aan je verteld word nu weet je nog niets
volgens de gyn van gister ben ik ook nu nog niet inleidbaar omdat de baarmoedermond nog hoog ligt. Maar vorige week werd er gezegd dat de bmm wel een opening had in het voorste gedeelte, maar nog niet in het achterste gedeelte. Er is toen helemaal niet gesproken over een hoog liggende baarmoedermond. Moet nu volgende week woensdag weer een inwendig onderzoek doen. Snap er niets meer van.