Hoi! Wie nog meer? Morgen ben ik 37 weken. Bij mijn eerste zat ik er helemaal klaar voor en was op. Nu word ik er zenuwachtig van en ben nog niet klaar Van de week weer controle en ben benieuwd of t nu wel al is ingedaald Succes!
Ik ben vrijdag 37 weken. Praktisch gezien ben ik nog niet helemaal klaar. Er moet nog wat gewassen worden, ik moet nog een tasje pakken, zeiltje in bed en nog een paar van die kleine dingen. Ik ben pas sinds afgelopen vrijdag met verlof, dus ben aan veel dingen nog niet toegekomen. Maar geestelijk ben ik er al wel helemaal klaar voor! Ze kan wat mij betreft niet vroeg genoeg komen, maar ik heb het natuurlijk niet voor het zeggen. M'n vorige was redelijk vroeg (net voor de 38 weken), maar ergens heb ik het gevoel dat ik nooit twee keer zo'n geluk ga krijgen en dat deze dame het veel langer vol gaat houden. Bij mij was ze trouwens al ingedaald, maar lag ze nog niet vast. Inmiddels is ze helaas ook weer omhoog gekropen. Ben benieuwd wanneer ze weer indaalt. Wanneer is jouw controle? De mijne woensdag?
Nu pas verlof! Pff respect haha Denk ook dat t nu nooit 'klaar' is thuis. Kleine meid maakt zoveel troep en was dat er bijna geen tijd is voor extra rommel dingen terwijl ik die wel wil doen Wil eigenlijk ook nog ff naar de kapper Ik heb ook woensdag afspraak! Oja zal zeiltje ook ff neerleggen vorige x begon t ook met gebroken vliezen maar geen bevalling is tzelfde zeggen ze he
Ik ben 38 weken vandaag, maar ik ben er wel echt volledig klaar voor! Hier thuis nog wel wat poetsen maar das het minste Alleen heb ik zaterdag trouwfeest van mijn broer, dus als mevrouwtje vroeger wil komen moet ze het echt nu doen anders kan ik er niet bij zijn en dat zou zo jammer zijn .... Dus ik gok dat ze nog wel even blijft zitten haaha Oh ik wil ook nog naar de kapper,... Wil nog opruimen en schoonmaken, maar dat allemaal ook doen is iets anders..... Ben echt lui
Ik ben a.s. Vrijdag 37 weken en heb ook net verlof! Vind het nog wel moeilijk om me over te geven aan het niets doen/niets hoeven doen. Moet van mezelf steeds heel veel (lees: poetsen, poetsen, poetsen). Kamer is klaar! Toevallig vanochtend kraambed opgemaakt (stom, krakend zeil). Vluchtkoffer moet ik nog wel pakken, maar dat doe ik vrijdag.. Hebben jullie al braaf celstofmatjes in de auto? Ik nog niet, dat voelt echt nog te vroeg, hihi.. Oh, ik heb woensdag ook weer controle. Vorige keer was ze al wel ingedaald, maar lag ze nog wel los. Ben benieuwd hoe dat nu is...
Wordt drukke controle dag woensdag haha! Lastig he dat je zoveel wil. En nu bij 2e doe ik t weer. Terwijl ik nog weet van de eerste dat t totaal on interessant was toen de baby er eenmaal was Vorige x vliezen gebroken op de bank, schone broek aangetrokken en zit nu te denken dat ik niet eens wat in de auto heb neergelegd toen
Ik ben as vrijdag ook 37 weken. Kindje ligt nog vrij hoog maar gelukkig wel in de goede positie. Ik wil ook wel bevallen binnenkort. Bij mn eerste bevallen met 41+3 Geen aanrader haha. Hoop echt eerder nu!
Oh ja, de bank, daar zeg je wat... Heb je het er wel weer uit gekregen? Ik zie mezelf nog niet echt in de weer met die matjes...
T komt er echt niet als een waterval uit haha ja als je gaat staan dus zit daar niet teveel over in Daarbij begint maar 10% van de bevallingen met spontaan gebroken vliezen
Ik heb alleen in bed een waterdichte molton. Verder ga ik geen matjes overal neerleggen hoor. 😊
Leek me ook handig, een waterdichte molton. Maar bij de action hier hadden ze die niet meer. En ik had geen zin om er verder naar te zoeken, dus de matrasbeschermer uit het kraampakket er maar in gedaan.. Maar dat kraakt wel zeg, in bed! Hahaha! Maar tis maar voor even en anders toch maar op jacht naar een waterdichte molton...
Hoi dames, Ik ben woensdag 37 weken! Donderdag weer controle. Baby ligt wel goed maar nog wel hoog (lekker met een voet in mn ribben ) Wij hebben ook een waterdichte molton gedaan, dat gaat prima. Dat zeil kraakt me veel te veel. Hebben jullie al last van voorwerk? Ik niet, geen harde buiken oid.
Ik ben wo. 37 wkn. en moet wo. op controle. Vandaag kamertje, wiegje, kinderwagen, maxi cosi, alles... helemaal klaar gemaakt. Moet nog wel de vluchttas klaar maken, ondanks dat ik thuis wil bevallen. Ik heb op bed zo'n hoeslaken met van dat plastic erin. Maakt gelukkig niet zo'n herrie. Eigenlijk nooit aan gedacht om iets in de auto en op de bank te leggen. Had ik bij de eerste ook niet. Ben benieuwd hoe hij nu ligt. Nog vrij hoog denk ik...
Ik ben wel iets verder ( momenteel 38 wkn) maar ik herken mezelf erg in de verhalen. Voor m'n gevoel ben ik ook nog niet helemaal klaar. Alles moet spik en span maar dat gaat nu eenmaal niet meer zo makkelijk met een dikke buik. Vind het heel moeilijk om me erbij neer te leggen dat ik niet het hele huis van boven tot beneden schoon kan hebben, erg frustrerend! Iedere nacht denk ik: als het nu maar niet gebeurd want ik moet echt nog even dit en dat doen! Ik hoop wel dat dit gevoel nog overgaat want ik wil uiteraard die kleine ook wel graag in m'n armen sluiten!
Haha idd Pooh Gelukkig komt de kraamzorg lekker poetsen als de kleine er is Ik heb nu ook dat ik t savonds netjes wil hebben voor als t snachts begint
Hier pas volgende week dinsdag 37 weken. Morgen dus 'pas' 36 weken. Hier ook nog niet helemaal klaar, bedenk me inderdaad dat ik ook nog een waterdicht molton in mijn bed moet leggen. Bij de eerste braken mijn vliezen (zij lag in stuit), dus grote vloedgolf in bed. Gelukkig toen waterdicht molton Wat betreft opruimen 's avonds..heeeeel herkenbaar!
Aan alle meiden met een waterdichte molton, hebben jullie een twee persoons? Tijdens mn vorige zwangerschap kon ik dus alleen eenpersoonswaterdichte moltons vinden (bij HEMA). Heb die toen maar gebruikt, omdat een zeiltje zo irritant ligt, maar omdat deze natuurlijk niet om mn tweepersoonsmatras paste dekte het niet echt goed af. Mn vliezen braken toen ook op de bank, terwijl ik tv zat te kijken , dus ik weet niet of de eenpersoonsmolton had geholpen. @mams1: toevallig dat jouw vorige bevalling ook begon met gebroken vliezen! Ik zou dat nu eigenlijk wel weer willen. Ik vond het toen wel relaxed dat ik wist dat ze eraan zat te komen. Echt een soort waarschuwing zeg maar .
Vond ik ook fijn! Daarna ging t ook wel heel snel naar t was duidt voor t echie dat vond ik ook wel duidelijk