Ik dacht dat jij tweeling kreeg Lonneke? Spannend zeg Zou je t niet gerustellender vinden als ze je niet gewoon inleiden?
Jee Lonneke, wat een nieuws! Weet je ook hoe het kan dat er geen vruchtwater meer is? Sterkte, ik duim voor jullie!
Sterkte Lonneke, fijn dat ze je goed in de gaten houden! Ik ben vandaag ook opgenomen in het ziekenhuis. Mn bloeddruk is wat te hoog en omdat ik al over de 37 weken ben gaan ze morgen beginnen met primen en inleiden. Ik vind het erg spannend, het gaat wel heel snel ineens!
Succes jezz! Is er een reden dat ze je nu al inleiden behalve de hoge bloeddruk? Dan ben je straks al mama!!
Oh Jezz, wat spannend!!! Bijna je kleintje in je armen... Veel succes, maar ook plezier gewenst bij de bevalling! Ik duim voor je dat het goed en voorspoedig verloopt! Is het een zwangerschapsvergiftiging? Zet m op!
Dank jullie wel! Het is nu nog geen zwangerschapsvergiftiging maar ze zijn bang dat het daar wel op uit draait als ze veel langer wachten. Naast de hogere bloeddruk ook hoofdpijn en was in 1 dag bijna 1, 5 kilo zwaarder geworden door het vasthouden van vocht. Hopelijk gaat het een beetje vlot maar ik werd al gewaarschuwd dat de bevalling best wel even kan gaan duren.
@Jezz84: wow, wat spannend zeg! Hopelijk gaat het toch allemaal vrij snel en soepel. Ik had aan het einde van mn vorige zwangerschap PE en de bevalling is toen toch vrij soepel verlopen en het kindje was helemaal gezond. Ik wens jou hetzelfde toe, succes! @Lonneke: pfff, dat klinkt ook heftig zeg. Gelukkig ben je de 37 weken al voorbij, maar ik kan me heel goed voorstellen dat je hier niet vrolijk van wordt . Ik hoop dat alles toch nog even goed blijft gaan en ze nog even mag blijven zitten! @verbloembos: de epi-no is een apparaatje, waarmee je voor de bevalling kan oefenen (google maar eens). Je blaast dan een ballonetje met een pompje op en perst deze uit. Je kunt in principe zelfs tot 10 cm gaan, waardoor de bevalling sneller en makkelijker zou kunnen verlopen, omdat je er al eens iets uit hebt geperst. Ik heb het bij mn vorige bevalling ook gebruikt (en tot de 8,5 cm gekomen) en de bevalling ging toen heel soepel en was ik ook al heel snel weer hersteld. Hopelijk helpt het nu weer. Hopelijk vind jou baby ook weer snel de weg terug naar beneden en blijft dan lekker liggen tot het tijd is!
@humptydumpty het apparaat is dus bedoeld om uitscheuren te voorkomen? Hoe is het met iedereen? L0nneke en Jezz al bevallen? Merk zelf dat is meer voorweeën heb en ze krachtiger zijn dat een week geleden. Maar er zit geen regelmaat in en echt pijnlijk zijn ze niet. Denk dat de kleine het nog wel prima vind binnen
Hoihoi, zo langzamerhand wordt het voor iedereen wel spannend he? Hier nog niet bevallen helaas. Krijg 3x per dag een tablet om te primen. Het levert harde buiken en veel gerommel op en heel langzaam komt het op gang. De artsen hebben goede hoop dat het vandaag of morgen echt doorzet! Blijft nog even spannend dus. Succes allemaal met afwachten, over een paar weekjes hebben we allemaal onze kleintjes in onze armen
Nou Jezz idd!! Blemma ik heb alleen maar onregelmatige weeën gehad. Geloof dus ook niet zo in dat t perse regelmatige weeën moeten zijn om wat te doen. Wel moeten ze wat kracht hebben natuurlijk
Hier ook alles rustig. Morgen weer co bij de vk. Maar ik word met de dag ongeduldiger. Pff wil zo graag mijn mannetje in mij armen! Zouden de dames die opgenomen zijn al bevallen zijn?
Sorry dames, weinig puf om te reageren. Jezz..toitoitoi..hoop dat je snel bevallen bent! Ik lig nog altijd in het ziekenhuis. Morgen 37 weken, dan wordt er ook een plan gemaakt aangaande bevallen.
@Blemma: Ja, inderdaad. Hoewel helemaal voorkomen volgens mij een beetje erg optimistisch is (een baby is toch net even wat anders dan een ballontje). Epi-no betekent letterlijk "geen knip", dus het is vooral omee de knip te voorkomen. @Lonneke: Spannend, dat je morgen meer te horen krijgt! Hopelijk gaat alles goed en mag je misschien in de tussen tijd nog even naar huis (of je moet heel snel ingeleid worden natuurlijk!). @Jezz: Wie weet ben je op dit moment al aan het bevallen of heb je je wondertje al in je armen... Heel veel succes! @mams1: jij bent nu toevallig precies op de termijn, waarop ik beviel van mn dochter . Hier ook weinig bijzonderheden. Ik had een paar dagen wat voorweeen, maar nu alweer een paar dagen helemaal niets. Ik heb zo het gevoel dat deze dame heel wat minder haast gaat maken dan haar zus.
Haha heel motiverend Humpty haha Vanacht 9x geplast pfff Heb wel steeds meer rust, thuis boel op orde. En net lekker gebakje voor mezelf gehaald. Die laatste kilo maakt ook niet meet uit Dochter is gewoon op kdv heerlijk
humptydumpty: Bah..van die oefenweeen. Op welke termijn is je andere dochter geboren? (sorry als ik dubbele vragen stel haha) Naar huis gaan is hier geen optie meer. Blijven tot aan de bevalling. Te risicovol zonder vruchtwater en de groeiachterstand. Mams1: Lekker een gebakje. Ik ga mezelf zo op een softijsje trakteren