Okee, ik heb dit mee zitten lezen en nu ben ik gewoon zenuwachtig voor je haha! Ik ben ook heel benieuwd..
hoe is jullie ervaringen eigenlijk met de kruidvat 2v5? die heb ik in huis maar nu hoor ik dat ze vaak valse uitslagen geven?
Ik heb ze laatst voor het eerst geprobeerd.. Ik ben al heel lang niet ongesteld geworden en heb voor de zekerheid getest.. Ik hoop dat ze bij mij dan een valse uitslag gaven, want bij mij waren ze negatief, haha! Ik hoor juist goede verhalen over de 2v5, van de duurdere van het KV merk heb ik gehoord dat ze idd weleens vals positief aangeven.. Ik zou zeggen: als je de 2v5 positief test, gewoon voor de zekerheid nog een CB er achteraan!
Ik testte meestal met 2v5 van kv alleen de laatste keer vond ik ze echt niet fijn. Duurde heel lang voordat het streepje er kwam staan en bij andere testen meteen duidelijkheid. Ik vind ze dus wel veranderd. Vind het echt spannend voor je, haha!!
KV 2v5 zijn gevoelige tests, maar heb er nooit mee vals positief getest! Spannend hoor, succes ermee!