Volgens mij geeft de early predictor soms vals positief, maar van de kruidvat 2v5 heb ik het nog niet gehoord! Ik heb er iig nog niet vals positief mee getest!
dankjewel dames zit er nu ff doorheen dacht echt dat ik zwanger zou zijn ook voor me gevoel.. ondertussen ook geen ongesteldheid te bekenen
Heb net de berichtjes gelezen.. Jammer dat de test negatief was.. hopelijk snel "raak" voor jullie.. En laat die tranen maar lekker rollen, even alle spanning eruit !
Idd, geen bloed is moed! Ik zou zeggen test volgende week nog eens als het niet veranderd is.. Maar wel héél erg! Ik had het graag anders gezien voor je..
dank jullie wel de tranen vloeien hier nog steeds heb nergens ff zin in ja chocolade haha en een bakkie thee maja zolang er geen bloed is
Ik had anderhalve week geleden ook maar een tuurstreepje op zondag...en 3 dagen later op woensdag een duidelijkere streep! Het kan wel hoor en zeker als je niet met ochtendurine hebt getest.
Ah meis, wat jammer.. Maar ik denk net als de rest: zolang je nog niet ongesteld bent geworden kan het nog gewoon hoor!! Over een paar dagen gewoon weer testen, en nu even lekker huilen & loslaten.. Sterkte, ik blijf hier nog wel even meelezen!
ahh meis wat ontzettend jammer dat een negatieve test hebt. Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt!! Volgens mij kun je beter duidelijkheid hebben dan onzekerheid, dat is helemaal killing
Maak je niet te druk, bij mijn knappe meid van 1,5 had ik 30 sept. 2011 ongesteld moeten worden maar er kwam niks. op 10 oktober had ik pas een positieve test. Succes
geeft me hoop jullie verhalen hier ondertussen nog steeds nix ben net ff uurtje gaan liggen ga strakjes weer lekker trug ben moe ik hou jullie op de hoogte dank jullie wel meiden
Jeetje wat een spanning zeg En normaal ben je altijd op tijd ongi? Naja afwachten dan maar miss zaterdag nog een keer testen ?