Innestelingsbloeding????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smeagol, 24 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smeagol

smeagol Actief lid

10 apr 2012
    113
    0
    0
    Hoi dames.

Dit is mijn zesde iui. Dit vermeld ik even omdat ik daarom precies weet hoe ver ik in mijn cyclus ben.
    12 dagen geleden dus iui gehad, dus nu op 12 dpo.
    Al mijn andere iui,s precies na 14 dagen ongesteld. Nooit eerder of later.
    Nu is mijn vraag: vandaag heb ik bruin tot bijna zwart bloed.
    Ik hoop dat dit innestelingsbloeding is. Wie heeft dit ook gehad en is zwanger?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Hey meis,

Ik denk dat je meer reacties krijgt in het onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen.

Innestelingsbloeding is volgens mij helder, maar ik heb er helaas geen ervaring mee.

3. SnoeChy

SnoeChy Bekend lid

6 aug 2013
    752
    1
    0
    Nagelstyliste
    Almere
    Innestellingsbloeding is vaak beetje helder tot oudbruin/zwart bloed ongeveer 4-9 dagen na bevruchting van je eitje.
    Dit bloeden duurt bijna nooit langer dan 2 dagen en is met 1 inlegkruisje makkelijk op te vangen.

Ik hoop dat het je innesteling is en dat je straks een prachtig baby'tje bij je mag dragen.

Succes x

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik had 4 dagen voor nod bruinverlies en bleek zwanger, het kan dus beide kanten op! Aan de ene kant kan je lichaam je ook flink voor de gek houden, heb dit helaas al vaak genoeg meegemaakt. Je kan ook een testje doen, deze is wellicht al licht positief als je zwanger bent. Ik testte 4 dagen voor nod al licht positief.

Deel Deze Pagina