Spannend allemaal......

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door schildje, 7 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik voel al meer dan een week misselijk. Niet heel erg misselijk maar met vlagen. Als ik dan wat eet is het goed. Nu heb ik niet het gevoel dat ik ongi wordt maar ik hou het wel in mijn achterhoofd. Vorige maand heeft mijn lichaam mij al voor de gek gehouden en de symptomen die ik toen had heb ik nu dus helemaal niet. Behalve de misselijkheid dan. :(
    Nu voel ik sinds een dag of 2 lichtelijke steken in mijn liezen. Ook aan de bovenkant van mijn buik lijkt het net of er spierpijn is.

Voor het testen zou het vanaf vandaag al kunnen maar ik doe het niet. Dit omdat ik dit vorige maand ook 2 dagen na de nod wilde doen en toen werdt ik gewoon ongi. Nu wacht ik (met spanning) af tot zondag. Ik ga er vanuit dat ik morgen ongi wordt en als datniet zois dan is dat meegenomen. (stiekem hoop ik het wel) ;)

2. Spannend zeg! Wat goed dat je kunt wachten tot zondag :) Ik zal voor je duimen!

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik vind het zelf wel moeilijk maar ik doe het toch. Met de vorige zwangerschap het ik toen ook twee/drie dagen gewacht.

4. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Zit nou ook in de wachtfase. Ik voel helemaal niks, geen ongi klachten, niks. :(

Ik probeer tot na het weekend te wachten, want mijn langste cyclus was 33 dagen. Weet niet of ik dat volhoud :( :oops:

Hoop dat het iig posi is voor je ;)

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Schildje en Cynthia, veel succes met wachten die laatste, langste paar daagjes, ik hoop op 2 dikke strepen voor jullie beide!

6. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Voor jouw is het dus ook spannend Cynthia. Ik zal ook voor jouw duimen.

Ik heb ook nog steeds geen ongiklachten. Alleen sinds twee dagen zeurende pijn in mijn onderrug en mijn darmen zitten vol met lucht. Dan voel ik wat en denk je gelijk dat het je ongi is en dan ga je het controleren en dan zijn het je darmen die je voor de gek houden.
    Het boeren (sorry :oops: ) is ook veel meer de laatste twee dagen. Heb niet echt iets gegeten of gedronken dat dat kan opwekken.

We wachten lekker af. Dat het dan aan het einde van dit weekend voor ons alle twee een posi test is. ;)

7. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Mijn banner zegt genoeg! :D :D :D

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    van harte!

9. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ah wat leuk ! Van harte schildje !
    Ik had ook heel erg last van boeren :oops: Was ook een van mn duidelijkste symptomen.

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    van harte zeg!
    nou ik heb ook nog geen menstruatie klachten en morgen is de dag maar wil ook nog niet meteen testen.
    ik ga vrijdag op vakantie en we gaan smiddags laat weg dus als ik voor die tijd nog geen menstruatie heb gehad test ik het in de ochtend.
    alssss ik zo lang kan wachtten natuurlijk.
    of mischien is het niet nodig.
    ben normaal wel om de 31 dagen dus redelijk lopende cyclus.
    en vanaf de dag dat ik stopte met de pil aug 2007 heb ik meteen gezegd in feb raak ik zwanger en dan weten we t in maart(das mijn gevoel natuurlijk)
    dusssss afwachtten maar.

11. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Gefeliciteerd!

12. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Ik zal voor je duimen. ;)

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Van harte!
    ik had het in mijn beleving ook ik had ongi klachten maar het bleef maar uit.. dacht omdat ik die maand ervoor ook een cyclus had van 5 weken nou het zal er wel aan komen maar totdat ik het niet meer kon volhouden en een test had gedaan en idd zwanger bleek! Daarna had ik nog het idee dat ik gewoon ongi zou worden rare gewaarwording maar het bleef echt uit.

Geniet er lekker van!
    Groetjes

14. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben zelf aan de pil, maar omdat mijn bloeding vorige keer zoooooo gering was voor mijn doen en pas na de stopweek ik last kreeg van allerlei klachten die nog steeds aanhouden. (zelfs naar de dokter geweest)

Ik heb vandaag getest.
    NEGATIEF! :)
    Maar vandaag begint mijn stopweek pas.
    Ik hoop nou niet dat ik te vroeg heb getest!

Deel Deze Pagina