Wie kolft er nog full time na een jaar?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Purified, 27 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Hoeveel kolf je dan per dag en hoe vaak kolf je?

Mijn zoon is nu bijna 8 maanden en ik twijfel nog als ik na een jaar wil doorgaan met kolven. Hij kan niet live drinken.

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Ik heb dertien maanden fulltime gekolft. Na zes maanden heel langzaam gaan afbouwen. Een kolfbeurt eraf, dan bleef de productie een tijdje stabiel en liep dan ietsje terug. Dan weer een beurt eraf. Het werd dus steeds relaxter. De laatste maanden kolfte ik nog maar drie keer per dag, op een gegeven moment zelfs nog maar twee keer. Was goed te doen.

3. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik ben vanaf 1 jaar overgegaan op fulltime kolven, voorheen dronk ze wel bij mij maar heeft wel heel sterk flesvoorkeur gehad, dus al meer kolven en minder live

Door een eetprobleem heb ik tot 2 jaar en 2 mnd gekolft, ik ben wel fulltime thuisblijfmama, rond 1 jaar kolfte ik 4x p.d, met 18 mnd 3 x en met 2 jaar over op 2 x, daarna werd t heel snel minder, sneller als ik had verwacht

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik kolf overdag fulltime , s'nachts kan ze wel aan de borst drinken (lang verhaal.) Donderdag komt er weel een lactatiekundige in de hoop op een wonder. mocht het toch allemaal niet lukken dan stop ik met 1 jaar denk ik, tenzij ik daarvoor er echt klaar mee ben want het is wel vreselijk vermoeiend..

Deel Deze Pagina