hallo , bij mijn eerste had ik een scheurtje in mn vliezen savonds om half 10 op een zondag , zou op maandag ook 38 weken zijn precies t zelfde als nu dus . we waren toen de hele dag weg geweest en nu weer .... stiekem hoop ik dat als ik vanavond op de bank zit dat weer heb haha al kun je er niet van uitgaan en kan t ook nog wel 4 weken duren ... heb wel steeds t gevoel dat t niet lang meer duurt , gister avond was de afschijding een stuk dunner en doorzichtiger dan normaal en vandaag is de beeb opvallend rustig , weet niet of dat tekens zijn van een bevallig . we wachten af dat is t enige wat ik kan doen , maar vind t nu wel spannend hahaha . thnx voor t lezen , wilde t ff delen
succes, wie weet gaat het weer net zo (maar zou er niet te hard op rekenen) bij mij was het de eerste keer juist dat de baby de avond voor het breken van de vliezen (37weken) extreem druk was
weet eigenlijk niet meer of de eerste toen druk of rustig was eigenlijk , vandaar dat ik t es ff vraag hihi . reken er niet te veel op maar hoop t stiekem wel
oeh spannend zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal naar deze dag hebt toegeleeft Hoop voor je dat het weer zo lekker vroeg komt! Ik zit zelf ook in afwachting van de bevalling. Mag niet over de 40 weken lopen i.v.m. het geboortegewicht van mn eerste en dus hoop ik heeeeel erg dat het voor de 40 weken nog spontaan begint. Morgen naar de vk om te kijken of ze me kan strippen dus spannend... Ik hou je in de gaten hihi! liefs loes