Natuurlijke bevalling na 2 keizersnedes

Discussie in 'De bevalling' gestart door Roosenkids, 10 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosenkids

Roosenkids Niet meer actief

Dag dames,

Bij mijn 2 kinderen heb ik bij mijn dochter een spoedkeizersnede gehad. Zij daalde niet in en de ontsluiting kwam niet verder dan 4cm na 24 uur.

Mijn zoon die is met 39 weken in stuit gaan liggen met gevolg weer een keizersnede.

Beiden kinderen bleken een erg groot hoofdomtrek te hebben zoals iedereen bij mijn ex in de familie.

Nu krijg ik met mijn huidige vriend een kindje en het liefste zou ik het normaal proberen aangezien de kans dat de hoofdomtrek weer zo groot is aardig klein is.

Mag dit? Iemand ervaringen hiermee?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb na een grote dochter (ks) m'n zoon vaginaal gebaard. Ging heel goed, wel houden ze bepaalde regels aan mbt pjjnstilling (geen rugprik!) zodat je de krachten op je litteken optijd voelt.

3. Ik dacht dat het beleid na twee keizetsnedes altijd verdere bevallingen ook keizersnedes werden ivm grote kans van scheuren litteken.

Gefeliciteerd met de zwangerschap!

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ben bang dat je een natuurlijke bevalling uit je hoofd moet gaan zetten. Mij wordt na 2 keizersnedes (de tweede begin mei) al geadviseerd om liever niet nog een keer zwanger te worden.
    Zo wel, dan doen ze na 2 keizersnedes sowieso weer een keizersnede.

Deel Deze Pagina