En ja, ook ik mag nu een eigen topic openen! Zwanger en zo gelukkig! Hoewel we pas 3 maanden geleden de knoop door hebben gehakt om écht te gaan proberen een kindje te krijgen, willen we dit nu zo ontzettend graag. Wat een fijn en goed gevoel.. Na 13 jaar de pil te hebben geslikt ben ik in juni gestopt. En toen geheel onverwacht, in maand 2 al zwanger. In eerste instantie waren we overropeld, verbaasd en een beetje geschrokken.. maar al snel kwamen de gevoelens van blijschap en geluk. Maar helaas ging het net zo snel weer mis... Wat een teleurstelling... maar daarnaast wel de bevestiging dat dit absoluut de goede keus is geweest en dat we er heel zeker van waren dat een kindje heel erg welkom zou zijn geweest. Maand 3 was een lange maand.. onzeker of de cyclus weer op gang zou komen. Op mijn NOD negatief getest, na een week nog negatief, maar ook geen ongi. Geprobeerd het uit mijn hoofd te zetten... hoopte al een beetje op ongi, om maar in ieder geval duidelijkheid te krijgen. Op 11 dagen na NOD nog steeds geen ongi.. wel testdrang. En ja... daar was ineens een streepje! Nu, weer een kleine week later en 5 testen verder durf ik me aan het fijne, gelukkige gevoel over te geven.Tuurlijk kan er nog iets misgaan, maar ik probeer wel een beetje te genieten om niet alles van deze bijzondere periode te missen. Ik besef me dat ik veel geluk heb om na 3 maand al zwanger te zijn en hoop dat ik nu de volle 40 weken mag beleven!