Ik ben zwanger! Wel een beetje eng nadat het de vorige keer is misgegaan. En ik heb van die kleine steekjes die je soms ook voor je menstruatie kan hebben. Maarja, de test is duidelijk. En bijna iedereen die ik ken die zwanger werd had die steekjes ook... ooohhhh ik kan niet wachten tot ik het zo aan mijn vriend kan vertellen!
Oh meid, gefeliciteerd! Veel succes straks met vertellen. En de visite...mag die het ook al weten? Wat voelde je precies voor steekjes? Ik heb daar ook last van, maar moet helaas nog wachten met testen.
Gewoon van die hele lichte krampjes onder in je buik aan 1 kant. Als ik ongesteld moet worden zijn ze sterker en zitten ze aan beide kanten of in het midden. Nou de visite zijn onze broertjes en 1 van hun vriendinnetjes... dus die vertel ik het denk ik wel direct. De bedoelign was dat ze hier zouden slapen vanacht en dat we heel de avond spelletjes op de WI zouden doen... ik denk dat er een change of plans komt en dat we ze weer meenemen naar onze ouders en hun daar het nieuws laten vertellen, is misschien wel leuk! Mijn schoonzusje is engels en is net in nederland. Ze leert nu de 1e woorden nederlands dus misschien leer ik haar even snel te zeggen: ik word tante ofzo.
Spannend zeg! Ik hoop dat je over een paar daagjes ook een positieve test hebt! Ik ga voor je duimen!
gefeliciteerd meid! is idd wel een leuk idee om het ze zo te vertellen.. zoals ik bij vruchtbaarheidsbehandelingen al zei: het is jullie zo gegund! geniet ervan meid! liefs marieke
Van Harte gefeliciteerd! Echt super voor jullie! En die steekjes, die had ik ook.... soms werden het zelfs heuse krampen. Was soms best onzeker, vanwege een eerdere miskraam, maar het voelde toch beduidend anders... dus dacht ik dat het wel gewoon goed moest zijn. Hoop dat je over negen maanden een heel mooi kindje in je armen hebt! groetjes, Danielle
Hey Meis, Ik ben zo ontzettend blij voor jullie dat het eindelijk een positieve uitslag is. Je bent gewoon zwanger. Echt super! Geniet ervan.