Hallo Wat hebben jullie vandaag gedaan met het mooi lente weer Wij heerlijk gewandelt in de zon echt genieten hierna even lekker alle dekbedden buiten gehangen heerlijk! Als het goed is..... krijg je de hele week dit mooi weer Ik wordt er helemaal vrolijk van
ik dacht dat het morgen minder werd? En dan vanaf woensdag weer beter? Maar mijn man is morgen vrij dus van mij mag het weer zo worden! O wat we vandaag hebben gedaan. Vanmorgen was ik met mijn kids wandelen in een natuurgebied. Mijn man moest werken helaas. Ik had voor het eerst voor mijn zoontje geen kinderwagen meegenomen en liet hem zelf lopen. Een hele ervaring. We kwamen bij een strandje waar het windstil was en het leek gewoon wel 20 graden. Had mijn jas uit en lag in het gras met bijna niemand om ons heen. Kindjes lekker spelen in het gras, geweldig! Kwam daarna nog iemand tegen in korte broek... dat vind ik dan weer wel bizar! Daarna kids op bed gelegd en toen ze wakker waren naar de speeltuin gegaan en daar nog even een uurtje gespeeld. Heerlijk dit!
Wij zijn van 10:30 tot 14:00 lekker buiten in het bos geweest. Eerst naar de geitenboerderij en daarna naar de speeltuin en pannenkoeken eten. Vanmiddag zijn we nog even gaan wandelen langs de kinderboerderij toen dochter weer wakker was. lekker veel buiten!
Oh, ik heb ook zo verschrikkelijk de lentekriebels met dit weer... Vandaag een paar kastjes uitgemest, bedden verschoond, was buiten gehangen en daarna met mijn dochter naar de kinderboerderij de geitjes en eendjes brood geven. Helaas waren er meer mensen met datzelfde idee, dus die dieren waren modderzat en wilden niks meer van ons hebben...
vanochtend gewoon binnen gezwommen, doen we elke zondagochtend. Vanmiddag toen dochter wakker werd naar de antwerpse zoo, vlakbij ons en we hebben een abbo.
-Buiten gevoetbald en gespeeld met onze zoon - Beide tuinen met groene aanslag verwijderaar gedaan zodat nu alles weer netjes is, en de tuin onkruidvrij gemaakt en geveegd - schuur netjes gemaakt en veel weggegooid - hele huis van boven tot onder gepoetst - met Giorgio naar de McDonald's geweest
Echt heerlijk dit weer. Wij hebben lekker een stuk gefietst. Krijg helemaal lentekriebels ervan. Ik hoorde dat het donderdag 14 graden wordt .
Hier heerlijk met het hele gezin in de tuin gewerkt! Heerlijk en het voordeel is ook nog dat nu eindelijk de tuin een beetje wil vlotten
bos helderse vallei(kinderboerderij klimtoren enz) daarna op terrasje in de zon koffie en ijsje voor Amy-lynn opa trakteerde... daarna lekker in de achtertuin gezeten en om half 3 verjaardag en ze heeft tot half7 buiten gespeelt