bol.com | Don'T Say A Word, Andrew Klavan | Engelse boeken Heb je alles van King al gelezen? Wil je Nederlands of Engels?
jep die heb ik ook gelezen zitten ook foto's in toch over hoe de littekens eruit zien enzo. over die vrouw die bijna vermoord werd was echt naar om te lezen maar wel heel spannend
Ik heb ooit eens een waargebeurd verhaal gelezen over geestverschijningen. Het waren allerlei verhalen van mensen die er mee te maken hebben gehad. Mensen die gepest werden maar ook mensen die erdoor geholpen werden gewoon allerlei onverklaarbare verhalen over het hiernamaals. Weet alleen niet meer hoe die heet zal hem graag nog een keer willen lezen. (het was geen char ofzo ) Heeft iemand nog ideeën en tips van boekjen die met geesten te maken hebben? daar gaan echt mijn nekharen overeind van staan. Heb zelf namelijk ook wel eens onverklaarbare dingen mee gemaakt.
Henning Mankell - Midzomermoord - Heeeeeeel spannend. Ik was echt tot diep in de nacht aan het lezen.
misschien is het al genoemd, maar haar naam is Sarah vond ik prachtig.. geen horror, maar zo'n vreselijk mooi boek.. heb het in 1X uitgelezen.. kon het niet wegleggen