Ha dames, Ik heb even wat suggesties nodig. Voor een goede vriendin ben ik op zoek naar een gaaf cadeau voor haar verjaardag. Het liefst iets wat ze die dag kan doen en het moet eigenlijk wel echt wat bijzonders/spannends zijn. Budget ligt rond de 200 euro... Ik dacht zelf aan parachutespringen, maar dat is toch net ff wat te prijzig. Bungeejumpen heeft ze al eens gedaan. Het is wel een thrill-seeker zeg maar
Kijk eens op Facebook: Prison Escape. Zie dat steeds voorbij komen, lijkt me zo gaaf om eens te doen! Mss wat voor je vriendin?
Dit is echt heel gaaf! Ik vond het een super ervaring! Kost 60 euro en duurt 3 uur. De avond editie is veruit de leukste... Helemaal als het nog donker is. Misschien combineren met een etentje of uitgebreide lunch.
Lijkt mij super gaaf, maar als we allemaal mee willen wordt het wel een duur grapje ik ga het in de groep gooien!
Iets duurder (vanaf 260 euro), maar ik ben zo'n fan hiervan haha, je zou haar een sprs.me kunnen geven. Niet per se voor op de dag zelf dan want het is een reis, waarbij je pas op het vliegveld hoort waar je naartoe gaat. Lijkt me echt gaaf voor zo'n lefhebber. Ik zou voor haar dan voor het 'thema' Adventure kiezen: https://srprs.me/adventure. Dan gaat ze 7 dagen op reis naar een niet-standaard avontuurlijke bestemming binnen Europa. Hotel en vlucht zijn bij de prijs inbegrepen. Enige nadeel is wel dat ze zelf nog kosten zal hebben aan het reizen naar haar verblijf en zo. Je zou ook een giftcard kunnen geven, waarmee ze de reis dan zelf een keer kan boeken.
Jaaaa hebben we ook over gedacht, want dat is echt aan haar besteed!! Alleen heeft ze haar vakantiedagen voor dit jaar al ingepland aan flinke reizen, dus dan wordt het alweer 2017 voordat ze kan gaan
Ik geef mijn man voor zijn verjaardag een rit in een stuntvliegtuig. Is ongeveer 200 euro. Je maakt dan loops en dergelijke. Krijgt met G-krachten te maken. Is misschien wel meer voor mannen, maar als je vriendin van adrenaline houdt..