Ppff, krijg net een app van m'n ex, hij brengt zo onze zoon thuis en z'n nieuwe vriendin komt mee.. Was op mijn verzoek, ik wilde de vrouw die ervoor gezorgd heeft dat mijn ex is weggegaan toen de jongste 6 dagen (!!) oud was, wel eens in de ogen kijken.. Maar nu.. gatver.. zie er toch tegenop..
Weet niet precies wat ik moet zeggen maar ik heb respect voor je, dat je daartoe bereid bent. Ik weet niet hoelang het al geleden is maar ik zou daar erg veel moeite mee hebben.. Maar het is wel belangrijk dat je weet wie de "stiefmoeder" van ke kindje is en dat jullie elkaar niet het leven zuur maken. Veel succes! Komt vast goed
Sterk van je. Ik zou dat nu(nog) niet kunnen. Sterker nog, ik heb mijn ex gezegd dat ik voor hem hoop dat hij nooit eindigt met die vrouw(ook getrouwd en jonge kinderen) waarmee hij mij maanden mee bedroog. Moet zeggen dat het nog wel vers is hier dus dat kan er ook mee te maken hebben. Sterkte!
Wow dat lijkt me echt erg heftig. Heel veel succes. Wat een moeilijke tijd moet je gehad hebben zeg. Ik weet niet of ik me zou kunnen inhouden tegenover zo een vrouw.
Dank dames voor de reacties.. ze zijn alweer weg, en ze voelde zich behoorlijk ongemakkelijk.. gelukkig ik had het nog moeilijker gevonden als ik het idee had dat zij zich níet ongemakkelijk voelde.. als je begrijpt wat ik bedoel. Het is allemaal nog wel vers, de jongste is 4 maanden nu en mijn ex is dus in de week na zijn geboorte vertrokken. Maar al vanaf het begin, dus nu 4 maanden is zij erbij als de oudste naar zijn papa gaat, en laatst heeft hij onze zoon een uurtje alleen bij haar gelaten.. Geloof me, het maakt me meer dan laaiend.. maar ik kan er niks tegen doen en als ik het dan toch moet pikken dan weet ik maar liever bij wie mijn zoon is.. vandaar dat ik gezegd heb haar een keer te willen zien..
Ow en mag ik even een echte valse vrouw zijn.? Ze is dikker dan ik.. en ik ben mijn zwangerschapskilo's nog niet eens kwijt
Wauw... verbazingwekkend wat n koud hart sommige mensen toch kunnen hebben. Sterkte meid. Heb respect voor je.
Wees jij maar lekker vals meid, heb je hartstikke verdiend! En denk maar zo..iemand die zijn vrouw en kind van een week oud verlaat is echt geen hoofdprijs. De vraag is hoelang het duurt voordat hij uitgekeken op haar raakt en haar ook als oud vuil aan de kant zet. Natuurlijk voelt het nog niet zo maar uiteindelijk kom jij er als winnaar uit!
Kijk, dat is vast wat je gehoopt had en nu bevestigd is. Dan voel je je net weer even beter Vind het super knap van je! Ik had haar een enkeltje voordeur gegeven met m'n vuist. Dan sta je een beetje gelijk. Vanuit daar weer verder kijken uiteindelijk hebben zij samen jou ook een vuistslag gegeven...
Zonde dat je ex zo'n verstandige en volwassen vrouw heeft laten gaan en zijn gezin in de steek heeft gelaten! Waarschijnlijk verdienen je ex en zijn vlam elkaar. Karma... Geef het tijd!