Tips voor filmcamera

Discussie in 'De lounge' gestart door Sientje, 19 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dag dames,
    zoals ik al bij een ander topic aangaf, willen mijn man en ik elkaar voor de verjaardag een filmcamera geven, aangezien ik echt een leek ben op dit gebied vroeg ik mij af wat jullie ervaringen zijn.
    Ik ben naar een gebruiksvriendelijke camera op zoek, mag tot ongeveer 600 euries kosten en moet wel super beeldkwaliteit zijn..
    Mijn vraag dus, heb je een filmcamera, zoja welke hebben jullie en wat is de ervaring?

2. Niet meer actief

Wij hebben net de Fuji S 5600 gekocht...Het verschilt nog al in prijs heb ik gemerkt.
    Als je verstandig bent kijk je eerst even op www.vergelijk.nl voor je een camera aanschaft, kan zo maar 100 euro schelen van winkel tot winkel.
    Wij kwamen op de site terecht van www.redcoon.nl en die zijn heel erg goedkoop wat betreft de digi camera's, dat scheelt echt een hoop geld.

Ik heb het trouwens over een fotocamera...jij bedoeld waarschijnlijk een camcorder?...Daar geld het zelfde voor hoor.... ;)

3. miloux

miloux Bekend lid

27 jul 2006
    760
    0
    0
    canon mv 200i,

geweldige camera, maar wrs is er al een opvolger van

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je kan ook op www.kieskeurig.nl kijken.

Wij hebben zelf een Olympus, super kwaliteit. Weet alleen niet wat voor type het is. :oops:

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb een canon eos 350D en een canon digital ixus. De eos is heel uitgebreid maar ook erg groot, de ixus is compact maar heeft dan ook weer minder mogelijkheden. Ik zelf ben echt helemaal canon fan wat betreft camera's ;) :p

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    Sony dcr -hc90e super camera alleen wel iets duurder dan 600 :( ( 1100 toen wij hem kochten) misschien nu niet meer

maar zeer mooi beeld en makkelijk in gebruik en maakt ook zeer mooie foto's

Deel Deze Pagina