Spannend, dienst meelopen verzorgings- en verpleeghuis

Discussie in 'De lounge' gestart door MyMiracle, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Fijn dat het leuk was, en wat jij zegt is nu net het voordeel van kleinschalig wonen!

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Waarschijnlijk deze week en volgende week nog een keer meelopen/zelfstandig werken.

En nu wordt ik ineens flink zenuwachtig en ga ik weer flink aan mezelf twijfelen. Kan ik het wel, zullen ze tevreden zijn enz.

Ook komt het echt parttime gaan werken ineens heel dichtbij. Vindt dat toch wel "eng". Echt ben zo'n onzekere muts wat deze dingen betreft! Het liefst haak ik meteen af op deze momenten. Dat ga ik natuurlijk niet doen, maar echt krijg een flinke vlucht drang:)

Nouja eerst maar de eerste dienst, dan de volgende en dan zien we weer verder

3. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle

Joh, als ik jou reactie lees na je eerste dag komt dat helemaal goed meis.
    Als ik het lees heb je een hart voor deze mensen :) komt goed hoor, je raakt er snel aan gewend ;)

Ik werk in totaal nu 3,5 jaar op kleinschalig wonen (0,5 op somatisch en 3 jaar op pg).
    Werk nu nog steeds op pg, en vond het echt fijn werken. Meer tijd voor de mensen en ik zeg altijd tegen de familie, wij staan hier voor hun en hun niet voor ons.
    Dus wij passen ons aan, aan de mensen.
    Meestal komen de mensen bij ons ook aan in gewicht :D omdat ze dus ook gewoon lekker eten :)

4. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Dank je:):D

Dat is inderdaad ook mijn gedachte/visie. En je ziet aan alles dat ze het ook echt heel fijn vinden!
    Er was een vrouw die zo'n 4 boterhammen aan het weg werken was in de ochtend met een ' oh zo lekker broodje hè! HEERLIJK!!' :D

Deel Deze Pagina