Romed

Discussion in 'Zwanger worden' started by ikkes, Jul 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikkes

ikkes Lid

Jul 24, 2006
    67
    0
    0
    Wie heeft er eravring met de Romed testen? Volgende de site waar ik ze besteld heb moeten ze mega betrouwbaar zijn en een week na de eisprong zou je al kunnen testen.

Nu lees ik op internet juist weer tegenstrijdige verhalen...

2. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Die Romed testen zouden ze uit de handel moeten halen.
    Ik heb al zo vaak gelezen dat men positief testte, maar dat er helemaal geen zwangerschap was.
    Ik heb zelfs een keer gelezen dat iemand haar man ook positief testte met die dingen!!!!!!!!!

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    staat sl veel meer over op deze site zou even zoeken als ik jou was..

Liefs britt

4. Niet meer actief

Ik had het juist andersom. Ik testte negatief terwijl ik 2 dgn overtijd was.

Met mijn eerste zwangerschap testte ik wel gewoon posi met romed.

Ik heb er gemixte gevoelens over. Ik koop voortaan (wanneer een nr 3 aan de beurt is) 2 merken.

5. noralien

noralien Fanatiek lid

Jun 7, 2005
    2,734
    1
    0
    Wormerveer
    Ik heb idd ook al veel slechte verhalen over Romed testen gehoord. Dat is het enige merk dat ik écht NOOIT zou kopen.

6. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    ik heb ze zelfs de laatste keer besteld, en vindt het gewoon klote dingen omdat je bij romed vaak gewoon een 2e lichte streep al krijgt ondanks dat je dus niet zwanger bent, in de gebruiksaanwijzing staat ook (zag ik later) dat de teststreep net zo donker moet zijn of nog donkerder voor een positieve test, maar omdat de controle streep nog wel eens goed gekleurd wil zijn maar niet net zo donker is het gewoon ontzettend verwarrend en kan je beter een andere test kopen waarvan het idd zo is dat al test je nog zo licht dan is ie nog positief...dus breng jezelf niet in verwarring en koop gewoon (dipsticks) testen van een ander merk dan die van romed...

daarbij als je ze belt zijn ze nou ook niet echt vriendelijk (weet ik nu dus uit eigen ervaring) heb je een etos test of een ander merk dan is een streepje toch echt een streepje (posi)

dus mijn advies meid laat die romed's voor wat ze zijn als je niet in de war wilt raken...succes

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    K heb geen ervaring met Romed, maar ik vind zwanger=zwanger en dan liever (ondanks m'n grote ongeduldige karaktertrek...)iets langer wachten en een echt correct resultaat ipv snel en dat later blijkt dat het te voorbarig is geweest en het eigenlijk negatief is.

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    dat bedoel ik mirre , en juist om die reden zal ik ook echt geen romed testen meer bestellen, bij alle andere testen is het normaal gesproken zo dat hoe licht het streepje ook is, er is hcg waargenomen, en bij die romed testen geven altijd al een 2e lichte streep , maar wil die positief zijn moet ie net zo dik en donker zijn als de controle, dus idd dan beter een goede zonder verwarring...

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Gelden die slechte berichten alleen voor de zwangerschapstesten? Gebruik er nu namelijk ovulatietesten van en ben al 9 dagen aan het testen.zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar net weer geen streepje. Kussies Kaatje

10. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Geen idee, maar je moet niet uitgaan van de computer berekining. Iedere vrouw is anders. Dus jou eitje kan ook pas over twee dagen zijn...ff volhouden nog..

Liefs britt

11. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Ik zou geen romed kopen. Ikzelf heb ook slechte ervaringen met deze testen, ze zijn verwarrend omdat het nogal precies komt met het aflezen.
    Dus neem lekker duidelijke teste.

12. droom

droom Actief lid

Jul 25, 2006
    353
    0
    0
    Als ik het zo lees dan zit er veel verschil in al die testen, daar had ik nog niet aan gedacht.
    Wat is volgens jullie nu een goede en duidelijke test??

Gr Droom

(wij beginnen net)

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    alles is beter dan romed's ;)

14. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,279
    2,978
    113
    Hoi Ikkes,

Waarom bestel je je testen niet gewoon bij ons in de winkel ?

Lotte

15. ikkes

ikkes Lid

Jul 24, 2006
    67
    0
    0
    Ik heb nu via een andere site besteld.

16. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ik heb op de dag dat mijn NOD was ook positief getest met Romed. Alle andere testen waren negatief, zelfs CB!!!!!
    Zie mijn banner.....ben toch echt zwanger ;)
    Ik heb er dus goede ervaringen mee, maar dat is ieder zijn eigen gevoel :D

Liefs Angela.

Share This Page