Hoi dames, Ik zit momenteel zo in onzekerheid en ben op zoek naar mensen in hetzelfde schuitje of positieve en negatieve verhalen. In het kort de situatie: Wij proberen voor een 2e wondertje te gaan via icsi. Op 20 mei de punctie gehad en op 23 mei een terugplaatsing. Ik mocht officieel op 4 juni testen. Natuurlijk stiekem eerder getest en vanaf de woensdag ervoor zag ik een tuurstreepje. Op zaterdag weer een test gedaan en weer een tuurstreepje welke wel donkerder was naar mijn mening als woensdag. Echter na het testen bij het afvegen roze/rood/bruin verlies. Het ziekenhuis gebeld en kreeg als antwoord afwachten. Pff fijn ik zat al zo lang te wachten voor m'n gevoel! Vanochtend weer getest en nu is het streepje nog duidelijker maar verlies ik nog steeds bloed (bijna zelfde hoeveelheid als bij ongesteldheid). Wederom het ziekenhuis gebeld en bijna gesmeekt om bloed te prikken of een echo, helaas gaan ze daar niet in mee en kreeg als uitleg wacht even tot eind van de week en houd in de gaten of je buikpijn of koorts krijgt. Ehmm hallo vrijdag dat is nog 4 dagen! Nu heb ik normaal bij ongesteldheid ook geen buikpijn etc. Hieronder ook nog even foto van test van vandaag, nu moet ik erbij zeggen dat ik de afgelopen dagen nachtdienst gehad heb en pas s middags getest heb als ik wakker werd. Thanx alvast voor jullie reacties!
Ik zie hem wel Maar op een echo zal niet veel te zien zijn Als het niet goed is dan een vroege miskraam Mijn nichtje teste ook positief weekje erna bloedverlies met stolsels zelfde als menstruatie Heeft ze een echo via echo bureau gedaan ze zagen wel een vruchtje maar nog geen hart actie Het kon 2 kanten opgaan nog een weekje heeft ze nog een echo
Heb je hormonen gespoten voor de terugplaatsing? Want volgens mij mag je dan pas na 16 dagen testen, omdat je anders een valse positieve test kan krijgen door de hormonen. Die ervaring heb ik zelf namelijk. Natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger bent. Wel vreemd dat het ziekenhuis geen bloed wil prikken om je hcg te meten. Lijkt mij een kleine moeite en dan ben jij een dag later uit de onzekerheid.
ik heb hormonen gespoten. Op woensdag 18 mei 5000eh pregnyl. Echter zou m'n test dan af moeten nemen en niet toe nemen lijkt me. Ik vind het ook raar dat ziekenhuis niet wil prikken op hcg wilde bijna de huisarts bellen haha maar vriendlief weet me beetje rustig te houden nog haha
Als ik goed geteld heb zit je nu 14 dgn na de tp en 16 dgn na punctie. Als ik heel eerlijk ben zie ik een heel licht streepje, maar vind het niet hoopvol eruit zien. Dit was mijn test 13 dgn na een tp van een verse embryo. Op een echo is nu niet veel te zien. Ik hoop dat ik het fout heb, want ik weet ook hoe onzeker het traject is.
Hoe vervelend het ook is kan je niks anders doen dan afwachten. Snap dat het heel erg lastig is maar op een echo zal nu echt nog niks te zien zijn. Sla een dagje over met testen. Woensdag moet ie dan een stuk duidelijker zijn.
Hoi, heel herkenbaar, ik heb vorige week ook zoiets meegemaakt, mijn topic staat bij ovulatie en zwangerachapstesten, iui gehad, bloeding en dacht aan miskraam, niets is minder waar.. Na een week van onzekerheid een knaltest
Bij mij liepen ze ook langzaam op de testen na deze verse tp (ook icsi) en zie mijn banner. Ik duim voor je!
Hoi, Even update: woensdag ziekenhuis gebeld en die gaven aan dat ik er maar van uit moest gaan dat ik gewoon zwanger was. Wel raden ze aan om een clear blue te doen met weken indicator. Dus woensdag middag gelijk gedaan en gaf aan zwanger 1-2. Besef is er nog niet echt dus doe volgende week nog een clear blue om te kijken of die dan evt 2-3 aan geeft. Bloeden is inmiddels gestopt en duurde net zolang als menstruatie. 23 juni sta ik ingepland voor echo maar pff m'n gevoel zegt nog dat het niet goed zit maar we wachten rustig verder...
Wat vervelend hè,die onzekerheid.Misschien heb ik eroverheen gelezen,maar waarom doen ze geen bloedtest,en na 2 dagen nog eens?Het hele verhaal bij elkaar genomen,ben ik bang dat je gevoel het goed heeft,en er niet veel hoop is.
Wat een slopende tijd moet dit voor je zijn. Hopelijk heb je volgende week een goede test! Ik ga in elk geval voor je duimen!
Ik had 8 dagen na tp van een embryo een tuurstreepje. In het ziekenhuis zeiden ze dat dit niet kon, het duurde wel even voor die donkerder werd. En 9 maanden later een gezonde baby. Bij mijn test met een hele duidelijke streep ging het mis. Bij mijn laatste goede zwangerschap ging ik juist bloed verliezen een week voordat ik ongesteld moest worden ( dit had ik vaker) dus ik dacht het is weer mis. Maar al voor nod toch getest en een tuurstreep en daarna nog ruim een week bloedverlies en nu ligt er sinds een paar weken een klein poppetje in de box. Dus kan zeker goed zijn. Ik had ook vaker tijdens deze zwangerschap menstruatieklachten op de dagen dat ik normaal ongesteld had moeten worden.