Afgelopen donderdag ben ik vanuit m'n werk met hevige krampen naar huis gegaan! Donderdag en vrijdag met spoed naar huisarts omdat pijn heviger werd en er ook bloedverlies bij kwam. Die heeft mij direct doorgestuurd naar de gyn in het ziekenhuis. Daar een bloedtest+ zwangerschapstest gedaan en beide licht positief. Nu was mijn hcg waarde maar 43 dus relatief laag. Op de echo was wat te zien, maar kon ook een slijmophoping zijn.... Morgen moet ik terug om alle testen opnieuw te doen. Wanneer de waarde verlaagd is, is het waarschijnlijk een miskraam . Wanneer verhoogd dus een zwangerschap, wat ook een bbz kan zijn.... Dus heel spannend allemaal. Ben best bang voor een bbz Duimen jullie mee?!!!
Buikpijn is sinds zondag weg, bloeden vanaf vandaag ook!! Ik ben gisteren weer in het ziekenhuis geweest en HCG was nu 179. Dus dat heeft zich meer dan verdubbeld in 72 uur. Gynaecoloog was erg positief, maar ik vind het zelf nog lastig te bevatten. Morgen moet ik weer heen en volgende week ook on te kijken hoe het dan gaat! Wel heel fijn om zo in de gaten gehouden te worden aan het begin vd zwangerschap!
Dat klinkt in elk geval positief! Maar ik kan heel goed begrijpen dat je nog niet overloopt van blijdschap. Fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt!