Ik heb van iemand zo'n fles gekregen waar je vers fruit in kan doen zodat het een smaakje aan je water geeft. Heel blij mee. Maar nu ben ik benieuwd welke combinaties of fruitsoorten jullie er lekker in vinden. Citroen is natuurlijk heerlijk en ik heb sinaasappel met kiwi al gedaan en kiwi met diepvriesaardbei. Wie heeft nog lekkere tips?
limoen en munt aardbei en munt sinaasappel en appel aardbei en limoen bosvruchten mixje meloen zijn er een aantal die ik gehad heb tot nu toe
Watermeloen met limoen(persoonlijke favo ) Perzik met sinaasappel Munt met eigenlijk alle fruit soorten. Wat ik laatste heb gedaan was een stukje zoethout erin maar daar moet je echt van houden!
Ik zie die flessen ook heel vaak voorbij komen! Is het echt lekker, en proef je het fruit duidelijk? Blijft t redelijk lang vers? Ook ivm zwanger zijn
Ik vind het heerlijk Ja je proeft het goed. Ik vind het niet lang goed blijven. Na een paar uur al niet meer. Daarom doe ik het niet heel vaak. Oja...als ik sport doe ik ook vaak fruitwater...maar dan voeg ik een snufje Himalaya zout toe
Denk er wel aan dat je citroen en sinaasappel biologisch pakt (zeker als ze met schil erin gaan). Aardbei, bosbes en framboos. Framboos en basilicum.
Klinkt lekker allemaal! Maar ik heb wel gehoord dat de zuuraanvallen op je tanden niet zo heel goed zijn als je altijd toevoegingen aan je water doet. Dus afwisseling met gewoon water is wel verstandig.
Even een serieuze vraag. Wat is er anders aan zo'n fles dan wanneer je gewoon fruit los in een waterfles gooit? Zelfde effect toch?