ik weet het niet meer!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 10 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal.

Ik weet het niet meer hoor. Ik heb lange cyclussen meestal tussen de 35-40 dagen.. Nu zit ik op dag 30 en heb ik vorige weekend 'geklust' ik heb geen idee of ik mn eisprong L heb gehad maar ik voel me(misschien stom om zo te zeggen) nat van onder en ik heb ateeds rare gevoelens in mn lijf. Ik durf er niet op te hopen en wilde het vooral even kwijt.

Groetjes Denise

2. Pennie

Pennie Lid

30 jan 2013
    37
    0
    0
    .
    Hoi hoi,
    super herkenbaar... Ik heb ook lange cyclussen waardoor het lijkt alsof je lichaam je soms voor de gek houd.. Grr hihi...

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik weet niet of je het al eens hebt gedaan maar misschien helpt het je om te gaan temperaturen zodat je weet wanneer je eisprong ongeveer is. Ovulatietesten geven vaak ook duidelijkheid. Dan heb je een beetje een idee van wanneer jouw eisprong er is.

4. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Temperaturen moet je wel 's ochtends doen VOORdat je uit bed gaat.
    Bij mij hebben de ovulatietesten wel gewerkt, maar die kosten ook wel iets meer dan dat je gaat tempen (een paar cyclussen)

5. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Hoi.. Dank voor de reacties. Die ovulatietesten kosten idd een boel geld. Kan idd wel gaan temperaturen alleen heb ik heel onregelmatige werktijden en ik geloof dat dat wel structureel moet worden gedaan zoals ik begreep? Ik heb al vaker gedacht dat t raak was dus nu durf ik ook niet weer te testen hahaha zo lastig allemaal.

Deel Deze Pagina