Even voorstellen!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door kimmiebaby, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiebaby

14 feb 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!
    Ik ben Kimberly, 25 jaar oud. Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar het leek me leuk om in het vervolg ook eens mee te kunnen babbelen. Mijn vriend is 30 jaar oud en we besloten afgelopen maand om actief te gaan proberen voor ons eerste kindje. Vandaag kwamen we erachter dat het ons is gelukt! 😃 Ik heb redelijk vroeg maar erg duidelijk getest, nu 4 dagen voor NOD, dus we hopen dat ons prulletje blijft plakken! Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en vlak daarna gediagnosticeerd met een te trage schildklier, waarvoor ik medicijnen slik. Ik studeer nog, mijn vriend heeft zijn eigen bedrijf. Een kleine uitdaging dus, maar niets wat we denken niet aan te kunnen!
    Tot snel op dit forum!

Groetjes, Kimberly

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      33,9 KB
      Weergaven:
      3
  2. Valerieke

Valerieke Lid

17 jun 2015
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Kimberly!

Welkom op dit forum, fijn dat je graag wil meekletsen.

Wat een mooie test heb jij op 4dagen voor je NOD! Bij mij waren deze bijlange nog niet zo sterk op dat termijn.

Hopelijk worden ze nog duidelijker binnen enkele dagen.

Wat fijn dat het voor jou zo snel gelukt is!

Mijn schoonzusje is ook zwanger op dit ogenblik en heeft ook een trage schildklier, zij is wel heeeel erg extra moe hierdoor. Hopelijk blijf jij hiervan gespaard!

Ik wens je allesinds heel veel success!

3. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Wat een prachtig mooie test voor 4 dagen voor NOD!

4. kimmiebaby

14 feb 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! 😃 Ik sta er nog steeds van te kijken, had eigenlijk niet verwacht al positief te testen, laat staan zo duidelijk.. Heb alles volgens de gebruiksaanwijzing gedaan. Kan het ook een valse uitslag zijn? Nee toch?! Er schieten meteen scenario's van tweelingen door mijn hoofd, haha 😅

Wat leuk dat je schoonzusje ook zwanger is Valerieke, tegelijk met jou zo te zien. Ik hoop niet teveel last te krijgen van vermoeidheid, al heb ik de afgelopen dagen behoorlijk veel slaap nodig gehad. Jij in elk geval ook gefeliciteerd met je zwangerschap!

Succes met de laatste loodjes Miekoe! Wat zal je al naar je kindje uitkijken!

Deel Deze Pagina