gevr. cyclus advies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elmo, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    He hallo allemaal,

    Nou dit is dus ronde 14 maar.....
    Ik ben 7 dagen ongi geweest en nu verlies ik ineens bloed
    en heb kramp in mijn onderbuik.
    Ik verlies niet veel maar bij het afvegen wel genoeg..zit nu weer
    met inlegkruisjes (ik haat die dingen).
    Mijn borsten zijn ook nog steeds (alweer) gevoelig..niet bij de tepels ofzo hoor maar net als met een ongi.

    Het kan geen ontpillen of wat dan ook zijn want de laatste keer dat
    ik aan de pil was is inmiddels wel heel lang geleden...
    Mijn eisprong is ook in het ziekenhuis gevolgd en lijkt oke (die ronde dan) dus.....

    Wat is dit dan? Ik heb dit nog nooit gehad!

    Elmo
     
  2. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Kan het al de volgende eisprong zijn? Dan kan je ook weleens bloed verliezen. Of dat het toch nog een kleine nabloeding is van je ongi?
    Ik zou het nog eens navragen in het ziekenhuis/ arts.
     
  3. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Hoi Elmo,
    Ik verlies ook gedurende mijn cyclus bijna iedere dag een beetje bloed.
    Ik weet ook niet wat dit betekend. Maar ik wacht deze cyclus even af, en als ik het nu weer krijg, ga ik volgende maand naar de huisarts.
    Groetjes
     
  4. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Vaag allemaal :(
    Ik ben de 27e van december ongi geworden .
    Drie dagen klein beetje bloed , maar niet om over naar huis te schrijven eigenlijk .
    En weer een week later 2 dagen een paar druppels .
    Gepaard met buikpijn :(
    Snap dr niets van , ik wacht wel af wat er gaat gebeuren .

    Groetjes Joyce
     
  5. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Ik had soms met het begin van me ongesteldheid 2 dagen... toen weer 2 dagen niks en dit bleef eigenlijk zo een beetje aansleuren tot er 14 dagen voorbij waren, dit is nu al 6 cycli zo... deze lijkt
    het beter te gaan... heeft missch ook met ontpillen te maken ??
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hai Jocye D,

    Nou ik ben dus 7 dagen gewoon ongi geweest en nu dus al twee
    dagen die rare "soort" bloeding.

    Ik begrijp er echt helemaal niks van! maar ben blij dat ik
    niet de enige ben ;)
    Laat je het me even weten als er iets bij je veranderd?
    De andere ook!

    Ik probeer zo hard om me neer te leggen bij onze situatie maar dit soort dingen maken dat onmogelijk. Op deze manier word ik steeds aan dat zwanger worden herinnerd...en dat kan ik nu eigenlijk niet echt gebruiken.

    Wie weet is het bij jou wel raak! Omdat jij het maar drie dagen een beetje bent geweest...dat zou wel mooi voor je zijn.

    De andere dames ook bedankt en ontzettend veeel geluk!

    ELmo
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Elmo .
    Tuurlijk hou ik je op de hoogte :)
    Die buikpijn is inmiddels weer weg en het bloeden ( nou ja , als je het zo kunt noemen ) is ook al opgehouden .
    Maar zwanger zal ik denk ik niet zijn omdat ik de pil heb geslikt tot 24-12-05 :)
    Ja , of ik moet door de pil heen zwanger zijn geworden , nog voor ik stopte :rolleyes:

    Groetjes Joyce
     
  8. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Hoi dames
    Elmo ik heb dat ook bijna elke cyclus eerst 2 dagen ongie en dan word ik weer op de 7de dag ongie wel heel licht waar ik me ook zorgen om maakte daarom ben ik gister bij de huisarts geweest en die zei dat he geen kwaad kon...dat het gewoon een eisprongbloeding is...je krijgt eerst die lichte bloeding en dan springt je eitje...ik moest gaan temperaturen en over 2 maanden terug komen voor te kijken of ik wel een eisprong heb...dus ik ben er nog niet helemaal gerust over....
    Maar als je toch nog twijfelt zou ik je huisarts ook eens bellen kijken of die hetzelfde zegt.....kijken of de meningen van de artsen hetzelfde zijn dan kunnen we gerust verder ;)

    groetjes liselotje ;)
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hai,
    Nou het is niet zo dat ik het eerst maar heel even ben geweest.
    Ik ben 7 dagen gewoon vol ongi geweest, dat was na 7 dagen dus weg, toen hadden we ff geklust :oops: en sindsdien vloei ik dus heel licht.

    Sinds vanmorgen is het niet zo heel veel meer maartoch, ik heb dit dus nog nooit gehad.

    Maandag en dinsdag moet ik werken dus als het woensdag nog niet weg is bel ik de HA wel even.

    Ik ben dan zo'n typje die gewoon wil weten wat er allemaal gebeurt :rolleyes:

    Bedankt voor jullie reacties en als je nog iets te binnenschiet :) ...

    Elmo
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Elmo
    Het kan ook nog zo zijn dat er tijdens het klussen wondje is ontstaan .
    Ik heb wel even de HA gebeld , omdat ik wilde weten hoe dat nou zit met dat ontpillen .
    Heb meteen maar even gevraagd hoe het kan van dat ongi worden en daarna weer 2 dagen heel licht bloedverlies .
    Het eerste wat hij vroeg was of we "bezig" waren geweest .
    Op mijn positieve antwoord zei hij dus dat er tijdens het klussen een soort van krasjes ontstaan in de vagina en dat daar het bloeden vandaan kan komen .
    Ik heb tegen hem gezegd dat dat me stug lijkt omdat wij helemaal niet ruw zijn geweest of zo .
    Maar volgens hem krijg je die "krasjes/wondjes" zo en zo .
    Ik hoop dat je hier iets mee kan , ik ben ik elk geval een stukje geruster .

    Groetjes Joyce
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    He hoi,

    Ja dat is bij ons ook idd wel bekend maar...(komt ze weer met een maar hihi)

    Ik heb vaker een lichte bloeding na het klussen (ook al voor die proberenzwangerteworden maanden) maar dit was echt errug veel zeg maar! Als ik dan zo'n bloeding had dan was dit nooit drie dagen.
    Ook denk ik dat als iets ZO beschadigd is dat ik dat echt wel had moeten voelen :oops: ..... dat vrouwelijk lichaam ook he!
    Om niet goed van te worden.

    Liefs,
    Elmo'tje
     
  12. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Ik had niet geklust en ook niet even vantevoren dus daar ligt het bij mij niet aan,maar als jij het vaker gehad hebt Elmo dan zal het idd misschien daaraan liggen....het is dus oftewel van het klussen of gewoon een eisprongbloeding daar moeten we het maar ophouden :) maar weet wel dat het vervelend is maar goed...
    Iedereen heel veel succes

    groetjes liselotje ;)
     

Deel Deze Pagina