hoi allemaal, Nu is de 20 weken echo een medische echo en geen pretecho staat bij ons duidelijk in de folder nu ga ik ervan uit dat ze dat gewoon aangeven voor een duidelijk onderscheid..maar er staat ook in dat het niet is voor geslachtbepaling e.d.....maar nu vroeg ik me af hoe strikt ze dat nemen en of ze je het geslacht wel vertellen als je dit wilt weten of dat je dan als nog naar een pretecho bureau moet... vast bedankt voor jullie reacties..
Ze vroegen bij ons aan het begin van de 20 weken echo of we het wilden weten, en dat wilden we . Dan kijken ze er, althans bij ons, ook goed naar. Als je het niet wilt weten proberen ze het niet duidelijk in beeld te brengen volgens mij.
Bij ons vroegen ze vantevoren of we het wilden weten. Aan het eind van de echo gingen ze toen kijken of ze het konden zien. En ja hoor...... niet te missen!
hoi hoi helaas ligt het er maar net aan in welk ziekenhuis je de echo laat maken en bij wie als je een goed gehumeurde echoscopiste heb dan zal het zo een probleem niet zijn maar als je er 1 heb die net ongi is geworden dan kunnen ze wel eens bits reageren ik had een hele leuke vrouw die niet alleen de tijd nam heb bijna 50 minuten echo gehad maar ook nog eens de kids alles in kindertaal uitlegde en met het geslacht mochten de kinderen raden was erg leuk omdat de kids erbij betrokken werden en dus heel aandachtig aan het luisteren waren groetjes nathalie
2 keer een 20 weken echo gehad en 2 keer vroegen ze of we het wilden weten. Had ook beide keren een leuke gezellige echoscopiste, geen knorrepot gelukkig.
bij mijn schoonzusje zeiden ze die vrouw dus van daar kom je hier toch niet voor dus je kan ook een rare er tussen hebben di het niet wilt doen
Bij mn eerste hadden ze die 20 weken echo niet. Bij de tweede heeft ze er niet naar gekeken maar heb er ook niet om gevraagd Wist t wel een week ervoor al (pretecho). Bij deze kleine was mn meid van 6 mee en ze vroeg direct "Waar is de piemel?" We weten sinds 16 weken dat t vermoedelijk een jongetje zou zijn. Toen heeft de echoscopiste het ook laten zien en verteld waar t scrottum zat enzo.
Nou dan hoop ik maar dat ik een gezellige en behulpzame echoscopist heb.... Bedankt meiden voor jullie reacties en ik laat het jullie weten als het zover geweest is..en of ze een goed humeurtje had...ik hoop het wel...hihi
normaal gesproken idd vragen ze het je van te voren zo net zou ik het zelf gewoon vragen . Hier wordt de 20 weken echo ook op dvd gezet voor niets ik weet niet of dat bij jou ook het geval is . Is standaard hier..
Weet ik ook niet...moet naar het martiniziekenhuis in groningen en kan niets vinden op hun site...afwachten denk ik...ik neem gewoon een dvd mee...wie weet...