Spannend. Gestopt met de pil.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nic2910, 6 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elana

Elana Niet meer actief

Heel herkenbaar wat ik hier lees. Ik ben zelf 17 februari gestopt met de pil. En ik merk dat dit forum heel fijn is om het er over te hebben en vragen te kunnen stellen.
    Vooral wat Mackwek ookal zei, je staat er mee op en gaat ermee slapen.

Ik heb net een besloten club gestart (Voorjaar 2015, Beginnen voor een eerste kindje), misschien vinden sommige het leuk om hier bij aan te sluiten. Ik zie dat er meer meiden in dezelfde periode zijn begonnen.

2. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ronde 1 is toch de eerste dag van je menstruatie?

Hihi... een tijdje terug zat ik er nog helemaal in, maar ik merk dat die info een beetje weg gevaagd is hahaha....

3. Roossies

Roossies Lid

23 apr 2014
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou herkenbaar hoor..
    Ik was er de eerste keer ook heel erg mee bezig dat we misschien wel een kindje waren aant maken... 😉

Ik ben juli 2013 gestopt met de pil. Mijn vriend moest in oktober voor Zn werk 4 maanden naar het buitenland dus had mijn cyclus ruim de tijd om weer normaal te worden na 10 jaar pil slikken. Hebben het die tijd nog beschermd gedaan ( maargoed ook)
    In april toen hij terugkwam dus meteen begonnen met "klussen" en ja hoor.. 1e test meteen een knalblauwe streep.

En wat was ik blij maar ook dan denk je HELP! Het is echt..

8 januari 2015 hebben wij een heerlijk gezond en lief mannetje gekregen !

Heel veel succes en plezier met klussen en ik hoop dat t bij jullie ook zo snel mag gaan !

4. Amare

Amare Niet meer actief

Ik slik al jaren geen pil meer. En sinds oktober gebruiken we ook geen andere voorbehoedsmiddelen, we hebben het op z'n beloop laten gaan.
    En nu sinds deze maand zijn we er bewust voor gegaan.
    En jeetje, wat is dat spannend. Ik heb een hele onregelmatige cyclus, waardoor ik niet wanneer m'n NOD precies is.

5. IRN

IRN Nieuw lid

27 feb 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is ook spannend!
    Wij zijn nov 2014 gestopt met de pil en ik vind het eigenlijk met de maand spannender worden.. Dat balende gevoel als je toch ongesteld wordt...

6. mom2be21

mom2be21 Bekend lid

11 jun 2012
    777
    591
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :D

In augustus 2014 is mijn spiraal eruit gegaan na 5 jaar trouwe dienst. Omdat ik graag wilde weten of alles nog werkt besloten om tijdelijk condooms te gebruiken. Wij hebben wel beide een kinderwens maar mijn vriend was er toen nog niet klaar voor. uiteindelijk deden we t steeds vaker zonder condooms, maar rond de eisprong geen seks. Nu zei mijn vriend tijdens de vakantie ineens dat we maar moesten zien wat er gebeurde :D Ik ben zo blij en vind t zo spannend! Niemand weet ervan dus ben heel blij met dit forum want ik moet er af en toe wel over kunnen praten! Ook ik sta ermee op en ga ermee naar bed, hoop wel dat t nog minder wordt :p

7. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ronde één is vanaf het moment dat je ervoor gaat en dan de eerste dag van je menstruatie (volgens mij)...

8. CrossCountry

CrossCountry Bekend lid

9 mrt 2015
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik ben eind december 2014 gestopt na 12 jaar en hoopte zo dat het de eerste x raak zou zijn....maar helaas. Na een cyclus van 32 dagen was de hoop voorbij. natuurlijk ben je met de pil netjes om de 3 weken ongi. dus ik dacht na 3 weken woooooow ik ben gewoon overtijd...2 testen er tegenaan gegooid maar helaas :(

1-02 was de eerste dag van mn nieuwe cyclus e als het goed is had ik op 14-02 mn ei en natuurlijk flink geklust rond die tijd...later op do 26-02 en vr beetje bruine troep...en zaterdag beetje stolsel. zo en ma weer van dat bruine gedoe. Dat kan je in mijn ogen niet ongi noemen dus ik dacht aan een innesteling. en uiteraard let je zoveel op je lichaam dat je denk dat je zwangerschaps verschijnselen heb. op vr 6-03 zou ik ongi moeten worden. op zondag niks dus ja toch maar weer een testje...maar helaas geen +je :(
    ook nog niet ongi geworden...zou ik dan toch een week te vroeg ongi geworden zijn?

je staat er inderdaad mee op en gaat er mee naar bed wat een gedoe zeg ;):D

iedereen veel succes met sporten :p

9. Ananas9

Ananas9 Actief lid

4 jul 2009
    163
    13
    18
    Vrouw
    West-Vlaanderen
    Zeker spannend. Ben begin dec 2014 gestopt met de pil. Ik dacht van naaa dan ben je toch niet meteen zwanger. Bij mijn zusje duurde het ook iets van 8 maanden. Maar inmiddels ben ik 6 dagen overtijd. Nergens last van maar over 2 dagen toch maar een test doen.

10. jongedame

jongedame Actief lid

18 feb 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Wij zijn ook begonnen met het proberen, dus deze maand is de eerste ronde.. maar indd word het dan allemaal ineens echt, toch als ik zo om me heen kijk naar zwangere vrouwen dan vraag ik me af... Hoe doen ze dat haha.. stom he terwijl je natuurlijk weet hoe het moet maar ik zit dus nu op het wachtbankje aankomende vrijdag kan ik testen maar ik Denk dat ik gewoon wacht op mn eventuele nod om mezelf niet gek te maken...

11. Pioenroos92

Pioenroos92 Fanatiek lid

28 jul 2014
    1.961
    1.463
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hee meiden! hahaha ook voor mij is dit zoo herkenbaar! Wij doen deze ronde nog even niks en dan gaan we er echt voor! Pff het spookt echt dag en nacht door me hoofd..wel allemaal hele mooie dromen hoor haha. Van hoe snel zou het raak zijn, hoe gaan we het iedereen vertellen...zou het een jongen worden of een meisje? Haha mijn vriend wordt er soms gek van;p Ik ben echt aan het af tellen nu:D Sommige van jullie zijn al begonnen met jullie 1ste ronde zie ik, spannend hoor! Ik hoop dat het snel raak is bij iedereen x

Deel Deze Pagina