hey dames ik ben vandaag 33 weken zwanger en helemaal uit me doen. hele dag al krampen last van me ribben ze ligt in een stuit. misselijk en helemaal nergens zin in. ook drukkende pijn op me borst. ook zins gisteren last van me vagina voornamelijk met lopen. dit zijn denk ik de laatste loodjes wat zijn jullie laatste loodjes?
Ha droepie, hier ook een baby in stuit, dus hoofdje ligt bij mijn maag en ribben, erg pijnlijk en vervelend voor de eetlust. Bovendien ligt ze met haar volle gewicht op darmen en blaas )-:. Hopelijk gaat je kindje nog draaien. Maar ja ik hoor ook vaak dat kindjes bij hoofdligging weer met de voetjes in de ribben liggen, ook niet ideaal. Zijn de laatste loodjes! Heb je al verlof? Ik wel en merk dat ik nu ook nog wel kan genieten van de laatste weken en kan uitrusten als het nodig iz.
ja heb al verlof vrijdag was me laatste werk dag. ik kan ook nog wel redelijk genieten maar soms is de pijn zo erg bij me ribben dat ik af en toe tranen in de ogen heb. ik mag nu lekker genieten me man gaat ook steeds meer in huis doen dus ik krijg steeds meer rust
hoi droepie, nou die laatste loodjes, ik deel 'ze'inderdaad met je..Ben er ook wel klaar mee haha.. Gisteravond ook steken in vagina en tegelijkertijd in mijn onderrug..een heel naar gevoel..Je bent gewoon niet meer zo mobiel...Nog een paar weekjes!Het is nu toch echt aftellen geblazen...
ik moet ook zeggen dat ik er een beetje klaar mee ben ben ook zeker blij met me verlof enz. nu kan ik meer rust nemen nu hopen dat de klachten minder worden haha
Toch maar proberen achterover te zitten en er het beste van te maken! Maar begin nu wel te snappen waarom de meesten er aan het einde zo klaar mee zijn.