Eindelijk!!! Vandaag na 3,5 jaar knokken, het tegendeel moeten bewijzen betreft tegenwerking praktijkopleidster, half jaar verlenging, krijg ik eindelijk mijn diploma VIG! Ik ben zooooo blij! Dit jaar lijkt eindelijk alles op zijn pootjes terecht te komen. Ook al heb ik geen vast contract gekregen bij mijn leer/werk plaats maar toch... Het interesseert mij niet. Ik krijg mijn diploma en 2 prachtige kindjes, dat is het belangrijkste. Heb ze toch even een poeppie laten ruiken daar op werk en ben zo dankbaar voor iedereen die mij er doorheen hebben gesleept. Heb namelijk ongeveer 6x willen stoppen maar door de mensen die mij lief zijn mijn hoofd omhoog gehouden, schouders eronder en laten zien wie ik ben en wat ik kan. Wilde dit toch even delen Vanaf 14:00 ben ik gediplomeerd yeah!
Gefeliciteerd!, knap hoor!, vindt het heel knap dat je het gered hebt met de combinatie van 2 kleine kinderen!
Super! Geniet ervan.... Ik snap hoe je je voelt, zelf ook VIG en moeite gedaan voor mijn diploma, maar zo leuk werk!