Spannend...ik voel me net een tikkende tijdbom..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ladyw, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nog 1 weekje en dan ben ik uitgerekend. Nu ben ik best zenuwachtig..bijv. stel ik sta in de winkel en m'n vliezen breken.Ik zit echt alle scenario's door m'n hoofd te halen. Ben ik de enige die er zo over nadenkt wanneer ze denkt te bevallen?? of zijn er meer meiden die zich hier min of meer een beetje mee bezig houden/ druk over maken??

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Herkenbaar.. Hier net 38 weken maar was gister naar de musical en zat toch niet helemaal op mn gemak.. Dacht ook steeds, stel dat nu mn vliezen breken :p

3. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Hier ook hoor! :D Ben precies even ver..
    Ik let echt op elk tekentje, symptoompje.. Loop mezelf echt gek te maken en vind het ook erg spannend ;) Maar probeer wel echt om dat te relativeren, want straks loop ik wel door tot 42 weken!! En dan duurt het lang :p En ach, heb maanden lang geduld gehad dus ik zeg ook tegen mezelf dat die paar dagen/weken of hoe lang t nog duurt er ook nog wel bij kunnen.. Spannend is het iig wel :) we wachten (on)geduldig af hihi

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Nou ik moet zeggen dat ik het nu ook echt (stront) beu ben hoor haha..slaap slecht, last van m'n astma, zere rug,moe enz..echt de laatste loodjes voor mij:S...en ik weet dat ik blij moet zijn dat het kindje het goed maakt hoor en dat ben ik ook, maar ik ben gbroken.;)

5. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Herkenbaar hoor ;) Ik heb ook erge last van m'n bekken en rug. En slaap voor geen meter meer de afgelopen weken.. Ben het ook zat haha naja nog eventjes! ;)

6. Erwtje12

Erwtje12 Lid

12 jan 2012
    28
    0
    0
    Zuid-Gelderland
    Je wilt niet weten hoe ik zaterdag bij de kapper zat :D . Elke minuut onder de droger leek wel een eeuwigheid te duren. Ik denk ook iedere keer vruchtwater te voelen stromen ;) maar als ik ga checken komt er nog geen druppel uit. De kleine mag wat mij betreft wel komen voordat ik mezelf helemaal gek maak.

7. Anne1988

Anne1988 Actief lid

20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Hier hetzelfde... Ben morgen 40 weken, dus dan is het DE datum zeg maar...
    Maar ik voel nog helemaal niks, dus maak me verder nog geen zorgen.

8. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha hier maakt iedereen me dagelijks gek van het komt vannacht let maar op enz enz.. loop al 2 weken met voorweeen en voortekens enz. Toch gisteren heerlijk 1.5 uur van huis gegaan en een daagje uit gemaakt met ons gezin. Wel nagedacht van straks begint het zover van huis maar had zoiets van ziekenhuizen zijn er toch overal ;)

Ben wel erg benieuwd hoe het dit keer begint en wanneer enz. :)

9. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja ik denk dat het wel anders is als het je 1e zwangerschap is;)..want jij weet al wel een beetje watvoor gevoel je kan verwachten toch? Ik heb echt geen idee hoe weeen moeten voelen hahaa..het is echt zo spannend
    ;):)

10. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Daar ben ik ook wel een beetje bang voor hoor, zou echt iets voor mij zijn om op de meest genante plek met gebroken vliezen te komen, haha! Maar ik denk eiogenlijk niet dat ik vanaf week 37 mezelf verstop in huis... Zou wel continu door mn hoofd spoken denk ik ;) Gelukkig kun je het niet met je gedachten laten beginnen, haha!!

11. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    moet zeggen bij de 1ste zwangerschap was ik ook zo. Ben ik met de 39.4 weken van huis gegaan (1 uur van huis) en ook een hele dag weg. 2 dagen daarna ben ik bevallen. En alle bevallingen zijn anders ;) Maar als ik uit gaat van de vorige bevallingen moet ik niet te ver van huis want zijn allebei vrij snel geboren. 1set binnen 4.5 uur en de 2e binnen 3.5 uur ;) Succes met de laatste loodjes :) En hopenlijk gebeurd het op een rustig mooi moment haha en hoef je nergens bang voor te zijn

12. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja dat heb ik dus ook en zeker omdat m'n moeder dus bij de groentemarkt stond toen d'r vliezen braken:O..sta je met iemand te kletsen loopt er een plens water langs je benen..pfff...maargoed inmiddels ben ik al 39 weken en 1 week weinig buiten komen(stel 2 weken) dat houdt ik wel uit haha

13. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hihi hier 38 weken en 2 dagen zwanger van ons eerste kindje , en ik vind het nu ook erg spannend als ik de deur uitga :p.

14. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hoor! Nog heel even denk ik dan maar weer!

Deel Deze Pagina