Ongelooflijk!! Ge kunt niet geloven hoe mijn handen jeuken om hier weer eens lekker in de kuis te vliegen... Dampkap zuiveren, keukenkasten, stof vegen, stofzuigen, dweilen enzovoort.. Daarjuist heerlijk ruikende mr propre gekocht in de winkel en heb echt zoooo n zin om het te gaan gebruiken... Lang leve de nesteldrang!!! hahaha Nog iemand die er echt blij van kan worden om nieuwe producten te gaan gebruiken en om eens lekker door huis te vliegen ??
Hier nog 1... en dan te bedenken dat ik 35 weken ver ben... HELPPPP!!! hahaha Mja, moet het wel proberen beetje te laten varen aangezien ik met hoge bloeddruk zit (en de BI, ischias) Das nog verdomt lastig!!
Hier een lage bloeddruk en sinds 12 weken zwschap zware bi maar ik kan het gewoon niet laten!! Word er helemaal happy van denk de hele tijd zo: als ik nu naar het ziekenhuis moet vertrekken omdat men weeen beginnen wil ik het proper hebben haha
hier ook druk aan de poets maar om nu te zeggen dat ik het echt wil...!!! Ik ben altijd iemand geweest die me huisje lekker fris wil hebben en nu ik ook een zoon heb van 2 jaar is het met witte hoogglans meubels wel poetsen geblazen maar dat deed ik ook toen ik nog niet zwanger was... maar mensen zeggen wel dat het zo is maar ja laat ze maar....
Hier gaat het lekker.keuken en woonkamer zijn volledig klaar !! nu even pauze anders hou ik t straks niet van de pijn. Nu nog de wc, badkamer en 2 slaapkamers en dan klaaaaaaaar hhhmmmm het ruikt hier lekker fris!
Ik zou willen dat ik de energie had maar momenteel zit het er niet zo in.. Alles is wel netjes hoor.. Maar niet zo brandschoon als ik het zou willen.. naja misschien heb ik morgen meer fut.. Vandaag nog ff rommelen met mn geboorteschilderijtjes.. Vind ik stiekem veel leuker dan poetsen
@lizzy: dat geloof ik dat dat leuker is Maar het probleem hier is dat ALLES volledig klaar is en me dus met poetsen moet entertainen zolang de kleine spruit er niet is en zoontje is ganse dagen naar school... En iedere dag bankhangen is niet aan mij besteed hihi. En ik vind het poetsen echt wel leuk nu
hier nog een. mijn man word helemaal gek van mij. als er maar een kruimeltje op de grond valt komt de stofzuiger weer te voorschijn het is hier nog nooit zo schoon geweest
Euh..ik heb t nog steeds..erger dan toen ik zwanger was! elke ochtend als ik met de baby dochterlief naar school heb gebracht,ga ik thuis met n doek overal overheen en stofzuigen,wc's poetsen etc!
@mamazeyad: hahaha geweldig toch! Je zou denken dat we naarmate de zwschap vordert, aftakelen en immobiel worden maar dat is dan toch even anders. Hebwel overal pijn enzo maar dat heb ik er dan weer graaag voor over. En dan savonds *klaag, klaag, klaag* hihi
Ik wil ook alles zo graag netjes aan kant hebben, helaas zitten we nu wel even midden in een verbouwing en gaat het niet allemaal zoals ik het wil Ik wil alles gelijk af hebben, schoon en netjes zodat ik heerlijk aan de slag kan gaan met sopjes en emmertjes. Nog even geduld... En ik ben pas 26,2 dus dat belooft wat!
haha. helaas word het bij mij naar mate de zwangerschap vordert steeds erger. ik heb serieus schoonmaakstress zit nu serieus te denken om de stopcontacten te poetsen en 's avond maar klagen bij manlief dat ik zo moe ben o ja ik moet de lamellen ook nog doen
@mamazeyad: ooohhh hemel!! Lamellen zijn echt een klote werk daarom dat ik er geen in huis heb... Dat bespaart iedere week heeel veel tijd, bah!
haha je zet me nu aan het denken. misschien ook tijd om ze eruit te gooien, vind het ook vreselijke dingen ga het vanavond maar even aan mijn man voorleggen. hij zal me wel weer voor gek verklaren arme man heeft net het halve huis voor me geverfd en heeft heel na drukkelijk gevraagd of ik voorlopig niets nieuws meer wil bedenken
zou wat voor mij zijn. Ik ben nog lang niet zo ver, maar als er een ding moet gebeuren, dan is het wel m'n werk. Het is werk voor, werk na. En al dat gepoets, dat doet m'n vriend maar als hij het nodig vindt, ik heb zelf wel wat beters te doen voor ik een paar maanden niet 'mag'.
Hier ook wel poetsdrang, maar niet zo erg (nog) als bij jullie Hier ook alle kastjes moeten schoon, de badkamer kan ook zo écht niet, en nee, die ramen moet ik toch écht nog een keer lappen. Tjammere is alleen dat ik er echt de energie niet voor heb, maar ja, soms dan kan ik me echt niet inhouden
@kwabbernoot: haha jadat geloof ik dat je daar blij van zal worden... zelf niet zo veel zin?? Hihihi @mamazeyad: oooh ja ik denk dat je man een beroerte krijgt als ook dit er nog bij moet haha... Maar het is idd een zwaar klotewerk wat veel tijd in beslag neemt. @lousa: maar gord dat je vriend zo goed kan poetsen dan .die van mij zou ook kunnen stofzuigen enzo maar dan vind ik het toch nooit goed genoeg gedaan, dus.... Doe het lekker zelf @sammie1: ja maar hier is dat hetzelfde hoor.heb soms ook de energie niet en dan hang ik de hele dag op de bank of in bed maar het is echt zo dat ik hier nu zeker 2x per week de grote kuis doe... De dagen dat ik dan op non-actief sta kan ik ook gerust rusten zonder in men kop te moeten steken dat hier of daar nog vuil ligt ofzo... Anders ben ik niet op men gemak