Hey Sophietje, had het bericht dus niet gemist hahaha. Nouja ik ben een beetje warrig op het moment alles loopt in de soep bij mij de laatste dagen haha. Maar nogmaals GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!
nou sophietje, Ik heb eens terug gelezen En het zou goed kunnen dat mijn eisprong veel later is geweest Want ik had 12 en 13 januari heel duidelijk cervixslijm Wat betekend dat ik toen vruchtbaar was Wat weer zou kunnen betekenen dat ik pas volgende week donderdag of vrijdag kan testen om dat mijn cyclus gewoon veel langer is geworden Dus ik wacht in spanning af wat er gaat gebeuren Liefs Lovely
Nou hier eerste rode veeg gesignaleerd Vanmorgen weer een nega test Dus ik denk dat ik na het weekend wel door kan naar de volgende ronde Liefs Lovely
jammer Lovely! sterkte verder! Gerda en Lovely hebben jullie weleens vaker gehad dat je zoveel dagen overtijd was en negatief testte :
Ik ben 1 keer 2 dagen overtijd geweest met negatieve test werd ook de zelfde dag ongi En nu dus 5 dagen overtijd heb getest bij 3 dagen en bij 5 dagen beide negatief en nu dus een rode veeg dus denk dat de eraan komen Ik baal dus als een stekker Maar ja niets aan te doen, ben ergens wel blij dat ik verder kan die onzekerheid is ook niets. liefs Lovely
hoi was de vorige keer 4dagen overtijd. negtest en volgende dag ongi. nu zou ik 14 mn nod hebben met een cyclus v 32 dagen heb do nega getest wacht tot maandag.groetjes gerda
Hai Ster Ik ben september gestopt met de pil Ik was vrijwel direct regelmatig. Ik ga ervan uit dat ik nu wel ontpilt ben Ik ga nu een poging doen mijn temp bij te houden En dan zie ik wel verder. Groetjes Lovely
Hey Andrea, IK heb inmiddels 2 testen gedaan allebei negatief Was 5 dagen overtijd Heb getest op dat 3 en dag 5 Maar nu toch ongi geworden Groetjes Lovely
Sophie GEFELICITEERD!!!!!!!! En jammer voor jou lovely, ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk zal hebben!!!! Liefs Lynn
Lovely succes voor de volgende ronden En als je nu je temp in de gaten gaat houden , moet het gewoon gaan lukken liefs manon.