Ik ben nu iets meer dan een maand gestopt met de pil en zou als ik een normale cyclus heb afgelopen zondag ongi moeten zijn geworden.... Maar dat is niet gebeurd ,ik heb maandag een test gedaan maar die was negatief maar nu is het alweer donderdag en ben ik nog steeds niet ongi... mijn afscheiding is wit van wit ik heb al een week last van een ongi gevoel in mijn buik een paar dagen last van hevige hoofdpijn en mijn tepels jeuken... het is echt om gek van te worden, ik durf ook geen test te doen ben bang dat het toch weer negatief zal zijn..... herkend iemand dit? liefs linny
hoi hoi.. dit kan komen door het ontpillen. dit kan wel een jaar duren. Dat betekend dat je of sommige maanden helemaal niet ongesteld wordt of later. Normaal wordt je cyclus strak gehouden door de pil,maar nu moeten alle hormonen uit je lichaam,en dat kan soms een tijdje duren. succes xxx
Hoi hoi, Hopelijk word je snel ongesteld meid of natuurlijk nog beter een positieve test. Liefs, Bibu !
helaas.. ben gisteren ongi geworden ... ben wel blij dat ik nu iets weet, want van dat onzekere gedoe word je echt gek... liefs linny