Ik ben best zenuwachtig zeker na wat de afgelopen tijd zich hier heeft afgespeeld met mijn man. Maar ik heb vandaag toch maar een afspraak gemaakt, mijn symptomen verteld en morgen een spoed plekje gekregen. Ik heb al een hele lange tijd onregelmatige cyclus maar ook veel pijn voor en na de menstruatie. Nu de afgelopen weken loopt het de spui gaten uit. Het is nu continu buikpijn met uitstraling naar mijn onderrug. Ik slik hier paracetamols voor om dit enigszins dragelijk te houden. Ook verlies ik veel afscheiding. Omdat ik een verzakking heb kan ik mijn baarmoedermond goed voelen en er zitten flinke bultjes daar.( Normaal doe je dit natuurljk niet maar het deed zo zeer en het zat laag dat ik het toch maar heb gedaan) Hopelijk herkennen jullie dit. Maar de angst zit er hier goed in nadat gedoe van mijn man.. Waarschijnlijk is niets en stelt het niets voor... Herkend zich iemand in de bovenstaande klachten?
Herken het niet maar wil je even heel veel sterkte wensen! Goed van je dat je naar de gyneacoloog gaat. Eerst al die stress met je man, en nu dit.. hopelijk heb je snel duidelijkheid. Sterkte meid!
Herken het ook niet, maar wil je ook even een hart onder de riem steken. En ik denk ook: jullie hebben nu al zoveel pech, we gaan er gewoon vanuit dat het meevalt!
Ben bij de gynaecoloog geweest ze heeft inwendig onderzoek gedaan kweekjes genomen. Bloed en urine moet worden onderzocht en vrijdag hoor ik meer.