en wel een kaartje naar iedereen sturen heh grapje heéél veel succes meiden! er is er nog nooit een vast blijven zitten zeggen ze altijd, dus komt allemaal goed! sterkte!
kdvjuffie Hoe is het nu met jou. Hier nog steeds niks aan de hand wat duurt het wachten lang. Vanmiddag komt de verloskundige. Dames Dank jullie wel.
Hier is ook alles nog rustig! Heb af en toe een krampje maar dat stelt nog niks voor... De Vk is net geweest bij ons en ze heeft het hartje geluisterd en die klonk goed... vruchtwater zag er goed helder uit! Ze belt vanavond op hoe het gaat... en als er wat is moeten wij natuurlijk bellen! Ze heeft alleen niet gevoeld omdat ik toch nog geen weeën heb en dat niet mag ivm infectiegevaar omdat het nu een open verbinding is naar de baby toe! Als er morgen rond half 9 sochtends nog niks is moet ik wel naar het ziekenhuis en nemen hun de bevalling over en is het dus medisch geworden... Nou we wachten verder maar af... Dames bedankt voor jullie reacties!
jah hihi daar heb ik nog maar niks opgezet anders krijg ik hordes smsjes! krijg er nu al heel veel lijkt wel of mensen het aanvoelen
sux8 meiden, hopelijk begint het echte werk (ween en geboorte) vandaag nog en hoeven jullie niet naar t zh.
Nee hoor. Een maand heeft namelijk geen 4 weken maar 4,5 week. Je weet wel 30 of 31 dagen, 4 weken zijn 28 dagen? Ik ben 12 januari uitgerekend dus dat is over minder dan 6 maanden
hallo dames, Nou ik ben bevallen van en dochter ze heet Dyonne. Ik kreeg om 14.45 uur in 1 keer pers-weeen. en om 15.13 uur was ze er. Verder heb ik geen weeen gehad. Kvdjuffie ik wil je nog heel veel sterkte wensen.
kdvjuffie en girlpower. Heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel jullie kleine in de armen liggen. Wel spannend zeg. Ik blijf het volgen.
girlpower! gefeliciteerd! klinkt als een vlote bevalling! lekker genieten hoor! kvd juffie: hopelijk zet het bij jou ook door vandaag en hoef je niet naar het ziekenhuis...
girlpower mama gefeliciteerd! en wat een super bevalling zeg wow. Kvdjuffie, hopelijk is jullie kleine er inmiddels ook!