Hoi hoi, Ik heb een dochtertje van net 1 jaar oud. Op 13 december 2021 spiraal laten verwijderen, op 1,2,3 januari bloedverlies en nog gedacht ohhh yeah als dit een menstruatie is dan teken ik ervoor! 31 januari 2022 pijnlijke borsten kon nog niet meer liggen test gedaan en jup 2 streepjed wel vaag. 5 oktober 2022 dochtertje met keizersnede geboren ivm stuitligging. 16 april positieve zwangerschaps test helaas eind mei te horen gekregen dat het een miskraam was. 7 juni uiteindelijk curettage moeten ondergaan waarbij ze per ongeluk een gaatje in mijn baarmoeder hebben geprikt. En later erachter gekomen door vage klachten dat er 2 hechtingen in mijn baarmoederhals zaten wat niet vermeld was. Nu 3 oktober positieve test, 4 en 8 oktober 2023 nog testen gedaan maar het kwartje valt niet en heb er nog niet echt gevoel bij (zelbescherming) wel stemmingswisselingen, borsten zijn (denk ik) anders als normaal. Soms moe en hoofdpijn. Betere smaak en alles lijkt harder te klinken. 1 november naar de gynaecoloog.... bij mijn miskraam had ik opeens tussendoor het gevoel dat het niet oke was en dat was juist nu voel ik nog niks, ik denk niet dat er persee slecht is en bij de 1e zwangerschap wist ik niks van mijn cyclus pffff. Sorry voor het lange verhaal maar spannend is het heel erg, ook bang dat het misschien weer niet goed is. Ik stuiter alle kanten op. Warme groetjes van mij