spannend moment

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Minimi12, 10 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Ik ben sinds mei gestopt met de pil en mijn cyclus liep steeds omhoog. Mijn laatste was 33 dagen en ook mijn langste. Vandaag zit ik al op de 34 En ik ben misselijk en last van mijn borsten. Ik ben nog niet ongesteld worden.
    Ik ben vandaag naar de Dokter geweest en die zei dat het twee kanten op kan gaan.
    1. Mijn menstruatie moet nog op gang komen en ik heb nog geen echte eisprong gehad en moet dus nog ongesteld worden maar duurt langer.
    2. Mijn hormonen zijn nog niet voldoende om terug te zien in een test endaarde test ik nu ook nog negatief. En moet ik over twee weken testen als ik nog niet ongesteld ben geworden

Natuurlijk hoop ik op nummer 2. Maar je weet het maar nooit.
    Elke dag wordt spannend of ik nou wel of niet ongesteld word of al ben.

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi
    Hoe waren de cycli voor deze? Zat er al een beetje regelmaat in?
    Als je al een paar keer je menstruatie hebt gehad en de cycli waren van normale duur (dus niet langer dan bijv 60 dagen) dan heb je vaak wel je eisprong gehad...
    (is je cyclus heel kort of heel lang dan is de kans dat er een eicel rijpt kleiner (heb ik me laten vertellen)
    Dus als er al enige regelmaat in zat dan hoop ik echt voor je dat het nummer 2 is!! :)
    Heel veel geluk en succes!!

3. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Mijn allereerste eigen cyclus was 21 dagen. Toen 28 dagen. Uiteindelijk 30 en mijn laatste was 33 en zoals net zei zit ik nu op de 34 En nog niks. Als dat zo is zal ik wel gewoon een eisprong hebben gehad. Dankje wel voor je berichtje.

Deel Deze Pagina