is dit het geslacht??

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door demidepemi6, 13 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi had een onderwerp geplaatst maar zie het niet meer misschien iets fout gedaan. Als het toch debbel staat sorry..;)

De bijgevoegde foto is een foto gemaakt van een filmpje . Is dat nou het geslacht wat we zien?? je ziet de rug een beentje omhoog een beentje gebogen en dan zi je een "staafje" is dat een teken dat het een jongetje is of misschien de navelstreng?? echt is van 12w1d

groeten Demi Dia1.jpg

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Nee dat is de nub. .. geen piemel dus ;)

Hieronder staat er een topic over.

3. MamavanT

MamavanT Actief lid

10 jan 2011
    471
    0
    0
    Hmz als t echt van beneden af is gezien(vanuit de billetjes tussen beentjes door) en ik mijn echobureau mag geloven zou t best wel eens kunnen.. zag pas dat ze op hun fb pagina een foto plaatste van dezlefde termijn met t geslacht ertussen... Lijkt erg veel op deze
    Maar ik zou t niet weten.. zou t toch stiekem wel denken ja hihi.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.998
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Met 12+5 weken is er nog geen geslachtsdeel gevormd... alle uitsteeksels zijn dan nog de nub!
    Pas rond de 14 weken komt het geslachtsdeel.

Aangezien dit een videoshot is, heb je dan ook een shot vd zijkant gezien terwijl het kindje op zijn rug ligt.

5. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

13 jan 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. ik weet dus totaal niet waar ik op moet letten. maar dit stukje was zo aanwezig dat ik dacht hey.... ;)

Deel Deze Pagina