Ik had afgelopen maandag een follikel van 20mm en baarmoederslijmvlies van 8mm. 'S avonds mocht ik pregnyl zetten en dan maandag dinsdag en woensdag 'huiswerk'. Op donderdag moest ik dan met utrogestan starten 2x200mg. Nu zou ik dus op 5dpo zitten. 5 april mag ik testen. Ik vind het wachten serieus zwaar. Ga van heel hoopvol en optimistisch tot heel pessimistisch. Lastig
Idem! we zullen ongeveer gelijk uitkomen denk ik qua nod Het helpt alvast om hier nu en dan eens te komen meelezen
Succes allemaal! Het wachten duurt inderdaad zoooo vreselijk lang! Ik had vanmorgen een positieve ovulatietest. Het heeft dus nog even op zich laten wachten, maar 7 weken na miskraam nu toch een eisprong!
Wat fijn Tioman! Ik had vandaag de eerste echo. Cd10 links en rechts eitje van 13 mm en nog 3 kleinere, ze vermoed dat de kleinere stoppen en de 2 grote doorgroeien. Morgen starten met ovulatietesten en donderdag weer terug komen! Ben benieuwd
Klowee en doobie volgens mij zitten jullie nu rond je nod ? Al nieuws ? Marielle hoe gaat het met jou? Ik had vandaag weer een echo, nog 1 eitje nu 18,5mm dat is prima volgens haar op cd 13, waarschijnlijk het weekend dan mijn eisprong.
Ik had gisteren mij nod inderdaad veel succes! Ik hoop dat je binnen een 2tal weken ook zo'n test hebt
Nog geen nieuws, helaas. Gisteren negatief getest.. maar met de eerste testte ik ook pas vier dagen na NOD positief, dus ik wacht nog effe af...!
De laatste dagen erg last van migraine gehad tot overgeven aan toe Vandaag nog steeds heel de dag hoofdpijn en lamlendig, ik zit vandaag ongeveer 9dpo als het goed is. Heb wel eens vaker migraine, maar nooit zo heftig en langdurig. Ik hoop dat het wijst op een zwangerschap, al lijkt het me onwaarschijnlijk al zo vroeg Maar dat is heel wat zeg een eitje van 18.5 op dag 13, super! Duimen maar
Ik heb er een hard hoofd in... Gisteravond en vanochtend toch wel roze vegen gesignaleerd, dus ik ga maar uit van 'op naar de volgende ronde'. BALEN
Oh wat vervelend Marielle migraine, voel je je vandaag weer wat beter ? Nog een paar dagen en dan mag je weer testen, spannend. Doobie wat balen, hoop dat je snel weer verder kunt, sterkte!