hallo meiden, nou ik heb mijn tatoeage! het is me meegevallen, af en toe was het een beetje gevoelig. ik zal zo eens proberen een foto te plaatsen.
ik heb de foto van mijn tatoeage bij mijn profiel geplaatst! ik vraag me alleen nog 1 ding af: hoe lang hebben jullie het folie voor de tattoo erop gehouden, ze vertelden mij dat ik alleen s´nachts folie moest dragen en overdag niet, maar op het papier staat dat je het de komende 3 tot 6 dagen moet dragen hoe lang hebben jullie het folie erop gehouden? groetjes demy25
folie erophouden :S:S:S nog nooit van gehoort er gewoon vanaf houden hoor het moet ademen niet stikken
gewoon eraf halen. Hoeft er maar 3 uur op, en daarna schoonmaken met lauw water en zalf erop. Zal wel vannacht een oud shirt aandoen voor het afgeven ( want dat doet ie de eerste 1 a 2 dagen) Verder gelijk insmeren als je wakker bent. oh ja, het kan gevoelig zijn als je op je zij slaapt... maar daar vind je je draai wel in!
ik heb al mn tattoo's gewassen met unicura vloeibaar ph neutraal en daarna insmeren met het zalfje wat je hebt meegekregen.... owja dit 3 keer per dag... mooi geworden hoor!!
savonds er op laten zitten overdag er af halen dit voorkomt namelijk koorstjes op je tattoo...mijn man heeft er eentje over zijn hele arm een sleeve en dit was ook de tip die de tattooeerder gaf wij hebben er een aantal en het werkt echt....
hey meiden, bedankt voor jullie tips! ik laat het folie er s´nachts opzitten zodat het niet zoveel af kan geven en overdag dan laat ik het eraf zodat het kan luchten. en smeer het een paar keer per dag in met vaseline die ik van uit de tattoo shop heb meegekregen. dan zal het allemaal wel goed komen, ben er in ieder geval erg blij mee!
hoi rica, dat klopt, ze werken daar echt volgens de regels en alles is netjes en schoon. als ik in de toekomst ooit nog weer een tatoeage wil laten zetten, dan ga ik daar weer heen.