Twee weken geleden had ik een follikelmeting en stonden er twee eicellen op springen. Normaal voel ik hem wel, maar ditmaal niet. Dus ergens in die week is mijn eisprong geweest. Kan dinsdag, maar kan ook op vrijdag (ze groeien nog wel eens erg lang door). Vanmiddag kon ik het niet laten en heb ik een testje gedaan. Niet met ochtendurine, maar wel geconcentreerde urine Na vijf minuten zag je duidelijk de controlestreep, maar was het een beetje rozig aan het begin van de test. Dus wat water er op gedaan (beetje teveel water) en toen stond er ineens een vrij duidelijke roze tweede streep. Wie kent dit? Beschouw hem als negatief, maar vind het wel apart dat die streep ineens verscheen. En nog roze ook.... dat kan toch niet als die eerst niets aangaf en na water ineens wel. Heb geen foto en het is de etos 2voor5
Ik weet niet welk merk test je gebruikt heb, maar heb hier op t forum begrepen dat bijvoorbeeld de predictor niet betrouwbaar is. Die test negatief terwijl je wel zwanger bent en positief op mannen of kraanwater, haha. Dus geen eigen ervaring, maar dat is mij hier op t forum verteld.
Ik zeg dat je er gewoon nog 1 moet doen. misschien van de kruidvat? die vind ik het fijnst.. Heb ik trouwens nog nooit gehoord je verhaal, wel apart. Suuucces met testen !
hhhmmm dat is inderdaad apart. Dan toch maar het 2e testje ook doen? Zitten er toch 2 in de verpakking natuurlijk. Verder staat de etos test wel goed aangeschreven geloof ik.
Haal de kruidvat testen wel even, dit was er een van de etos die ik toevallig nog had liggen. Woensdag test ik opnieuw.... maar het streepje zal wel niks zijn geweest. Had het alleen nog nooit eerder gehoord.