Ik vroeg mij af hoelang het bij andere duurde voor dat ze gingen bevallen bij 40weken of later Door dat ze de slijmprop verloren. Ik heb het vanmorgen verloren. En heb nu afentoe krampen en vooral bij het lopen heb pijnlijk gevoel van onder. De beeb ligt er al klaar voor en alles is al verweekd.
Ik ben gestript met 39+4, op 39+6 slijmprop verloren, 's ochtends na wc bezoek, die avond braken mijn vliezen en die avond daarna ben ik spontaan bevallen. Dus op 40+0
Ja dat klopt maar ben 41weken dus hoop dat hij niet meer terug groeid. En anders word ik zondag gestript en maandag naar het ziekenhuis.
Ik denk haast dat ie nu niet meer terug groeit hoor, en dat je hem verloren bent omdat er iets in gang wordt gezet daar binnen.
Hier met 39+3 de slijmprop verloren, had toen gelijk wat beginnende krampen. Zelfde dag nog bevallen. Ik hoop voor je dat het bij jou ook heeft doorgezet.
Ik hoop voor je dat je al bevallen bent. Zelf verloor ik bij de oudste met 38 weken de slijmprop, een kwartier later begonnen de eerste weetjes en ben 3 uur later bevallen.
Hij heeft hier echt geen zin hij zit er nog in wel wat krampen gehad maar zetten niet door. Nu word ik morgen gestript. Hoop dat wel meteen aan slaat.