120 dagen?!?!?!? dan heeft hij indd ook wel een dagje rust verdient... hoe lang zijn jullie nu bezig? wij vanaf jan 2007
Ik ben sinds oktober 2007 bezig, maar nog niet echt ongesteld geweest Heb het door de dokter laten opwekken en ben toen ook maar 1 dag ongesteld geweest Geen pretje! Nu afwachten of mijn lichaam 28 dagen aanhoudt, anders moet ik weer terug naar de HA.. Blergghhh! Dus ik mag niet eens klagen, maar wil gewoon dat mijn lichaam 'iets' gaat doen! Ik zou echt al blij zijn met een ongi! Haha, volgens mij zeggen bijna niemand dat op dit forum Ik hoop dat het snel raak is voor je!
Hmm, toch gek dat hij na de eerste druppeltjes niet reageerde...dan hoort hij het gewoon al te doen! Zou het dan wel geldig zijn wanneer je er dan nog een paar druppeltjes op doet? Bij een andere test mag je er ook niet 2 keer overheen plassen.. Zou het nog niet helemaal vertrouwen..of geef ik nou valse hoop...ik weet het niet hoor... Succes in ieder geval!
@ LindaS => er zijn indd niet veel mensen die blij met een ongi zijn whahahha maar ja dan weet je iig wel dat je lichaam het zelf kan doen @ Snoozie => Ja das indd gek maar ik wacht nog even weer een dag of 2 af en anders doe ik nog een test... zaten er 2 in het doosje dus heb nog 1 over... PFFF AFWACHTEN MAAR WEER.... tis niet anders... Vraag me wel eens af hoeveel tijd we in ons hele leven met afwachten verdoen
Sinds ik gestopt ben met de pil, vraag ik me dat ook weleens af! Pfff, wachten is echt KILLING! En op het moment dat ik dit berichtje zit te tikken, hoor ik op de achtergrond dat Bridget Maasland (je raad het al) zwanger is! Volgens mij filter ik dat soort dingen, want het lijkt wel of iedereen om me heen zwanger is.. Ook zoiets leuks als je probeert zwanger te raken Hahah! Had nooit verwacht dat er zoveel bij kwam kijken!
indd rot is dat he?! iedereen om mij heen is ook zwanger zelfs me beste vriendin! Ik gun het haar van harte hoor maar ben ook best jaloers bij hun was het zelfs meteen raak! terwijl wij al meer als een jaar bezig zijn!
Helaas hebben we het niet voor het zeggen! Maar je moet ervan uitgaan dat er zowiezo een jaar voor staat, dat hou ik me telkens maar voor. Maar inderdaad, het lijkt wel of iedereen in een scheet zwanger is (dan bedoel ik meteen he?! ) Ben ook alweer 5 maandjes bezig, maar heb totaal geen idee of ik een eisprong heb ofzo! Whahaha!
nee ik ook niet heb me voor genomen om morgen ovu testen te gaan halen en me daar eens in te gaan verdiepen missc dat dat wel wat meer duidelijkheid geeft....